Spana in karaktärsskapandet i Pathfinder: Kingmaker

Robot
Spana in karaktärsskapandet i Pathfinder: Kingmaker

Fler menyer, inställningar och kombinationer än vad det finns stjärnor i galaxen. Nästan.

#chris-avellone, #crpg, #pathfinder-kingmaker


Inaktiv

Hoppas innerligt att det håller hög nivå i story och gameplay. Rätt taggad på detta men avvaktar recensioner och dylikt. Feg som man är!

Medlem

Pathfinder i all ära. Men jag har inte något större förtroende för Deep Silver. Blir till att vänta och se vad folk säger.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

MEG
Medlem

verkar underbart, givet köp.


signatur

Death is only the beginning

Testpilot

Ploppade upp från ingenstans på min radar. Ser väldigt intressant ut!!

Medlem

Ser väldigt lovande ut men Deep Silver har ju inte direkt en lysande historik som utgivare, kanske 10% har varit spel som hållit vad de lovat..

MEG
Medlem

Är ganska lugn för att det blir ett bra spel, Deep silver ger bara ut spelet de har inte gjort det. Det är företaget Owlcat Games som gjort spelet, ett nytt företagen men vid rodret sitter Chris Avellone.
Om ingen klocka ringer för er så kanske det gör om jag nämner Black Isle och spel som t ex Planescape: Torment, Fallout 2, the Icewind Dale series, Dark Alliance, Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Ser fram emot detta. Markeringarna i videon när de klickade gav en enorm nostalgikick.


signatur

I drank what?

Loving it! Älskar komplext karaktärsskapande med en djungel av alternativ att välja bland. Skulle ett eller flera val bli misslyckade så...shit happens, precis som i verkliga livet. Det är bara att kämpa på med sin förståndshandikappade magiker eller ömtåliga barbar.

Längtar redan till tisdag.

1
Skriv svar