Idag är det 2077 dagar sedan första Cyberpunk-trailern släpptes

Robot
Idag är det 2077 dagar sedan första Cyberpunk-trailern släpptes

Viktigt meddelande. Nu hoppas vi att det inte tar ytterligare 2077 dagar för spelet att komma.

#cdpr, #cyberpunk-2077, #trailer


Medlem

Teasern släpptes lite väl tidigt. Men ändå läskigt hur snabbt tiden gått...

Avstängd

Blev inte lika exalterad över spelet när jag såg gameplay. Vill fortfarande ha tredjeperson, rpg ska ha det och inget annat.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Blev mera exalterad över spelet när jag såg gameplay. Superglad över förstapersonsvyn, rollspel skall ha det och inget annat.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tycker det är bra med första person, staden känns mer levande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gameplay demon man fick se var snygg så länge man gick omkring men så fort man satte sig i en bil och körde såg det ut som ett ps2 spel.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Gameplay demon man fick se var snygg så länge man gick omkring men så fort man satte sig i en bil och körde såg det ut som ett ps2 spel.

Spelet är inte färdigt
Ps2 lät överdrivet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Oj vilken brud där i fotostudion

Medlem
Skrivet av kanshira:

Gameplay demon man fick se var snygg så länge man gick omkring men så fort man satte sig i en bil och körde såg det ut som ett ps2 spel.

Ta en titt på valfritt ps2 spel igen och återkom.

Medlem

Deus Ex visade att det går att göra FPS spel som även har en hel del RPG och Cyberpunk 2077 påminner mig en hel del om det första Deus Ex. Det kan mycket väl bli det spel som på allvar hotar Deus Ex som ett av de bästa FPS spelen jag spelat.

Medlem

Trailen håller fortfarande! Många trailers brukar gå efter trender som oftast inte håller efter några år men den här gör det fortfarande.

Medlem

hoppas inte det lär dröja likt så många dagar tills spelet kommer ut men nog är det några år skulle jag tro

Medlem

@jehuty: Håller med! Denna trailer ger mig fortfarande gåshud.

1
Skriv svar