Ubisoft visar upp säsongspasset till Odyssey – innehåller Assassin's Creed III Remastered

Robot
Ubisoft visar upp säsongspasset till Odyssey – innehåller Assassin's Creed III Remastered

Det sistnämnda släpps mars 2019 och kommer gå att köpas separat.

#ac-iii, #assassins-creed-odyssey, #ubisoft


Trevligt då jag inte har hunnit spela gamla AssCreed III än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas 3an blir bra. Försökte spela det i våras, laggar satan även på ett rx580, lika mycket som det laggade för 5 år sedan. Fruktansvärt dåligt optimerat på PC.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Kommer absolut köpa AC: Odyssey till Steam men avvakta med köp av season pass då jag vill granska innehållet, om det är värt att köpa. Gjorde så med AC: Origins och det season pass var suveränt med massor av content och speltid som jag köpte när allt var släppt. Om det är lika bra DLC expansioner som Origins hade blir det självklart ett köp till Odyssey när allt material släppts.

Angående Assassin's Creed 3 så kommer UBIsoft nog inte släppa en remaster till PC, likt Far Cry 3 som följde med Far Cry 5 season passet, fast bara kom till konsol.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Dessa jävla season pass

Geeks Gaming

Varför 3an? 2an är så himla mycket bättre.

Medlem

Hade vart roligare om dom kunde göra remaster på äldre spel. Trean känns "hyfsat ny". Inte dålig grafik om man kör på ultra.

Releasehästryttare
Skrivet av Jinxswe:

Varför 3an? 2an är så himla mycket bättre.

^ This, 3an va det spelet som fick mig att tröttna på serien, älskade 2an , och brotherhood va helt ok!

Medlem

Åh fy! Det är ju ett straff att få med det spelet!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Varför 3an? 2an är så himla mycket bättre.

Förmodligen för att 2an redan varit släppt i ett par år.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd

Jävlar vad bra! Ser fram emot att spela AC 3 igen för tyckte det var en grym story i det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

3:an, för mig, introducerade två saker jag inte visste jag behövde i AC: Skeppstrid och större öppnare värld utanför städerna

1
Skriv svar