FZ vs. SweC – så gick förra veckans quiz

Robot
FZ vs. SweC – så gick förra veckans quiz
Medlem

Fick 13 av 13. Tycker ni kan köra fler likadana

Medlem

Vad är nyhetsvärdet? Ska ni skriva om att gravitationen fortfarande gäller härnäst?


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

Vad är nyhetsvärdet? Ska ni skriva om att gravitationen fortfarande gäller härnäst?

Ja att FZ är den bästa sidan är lika självklart som gravitationen.

Gnällkuk

Nu var det iofs ett väldigt enkelt quiz men det blir lite konstigt när ni kör samma quiz på olika tidpunkter. Många av oss tror jag är medlemmar på båda sajterna, så att göra samma quiz två ggr borde rimligtvis ge bättre resultat.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Nu var det iofs ett väldigt enkelt quiz men det blir lite konstigt när ni kör samma quiz på olika tidpunkter. Många av oss tror jag är medlemmar på båda sajterna, så att göra samma quiz två ggr borde rimligtvis ge bättre resultat.

Vem vill göra samma quiz två gånger?

Medlem
Skrivet av Yabba:

Vem vill göra samma quiz två gånger?

Jag insåg inte att det var samma förrän halvvägs in. Vid det laget var jag så djupt insyltad att det inte fanns någon utväg.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Gnällkuk
Skrivet av Yabba:

Vem vill göra samma quiz två gånger?

Skrivet av Nomman:

Jag insåg inte att det var samma förrän halvvägs in. Vid det laget var jag så djupt insyltad att det inte fanns någon utväg.

This. Ofta är det ju dessutom en helt annat bild till quizet och är ett tag emellan så man glömmer bort. Har man dessutom börjat fylla i så kan man lika gärna avsluta det. Spelar ingen roll, det blir helt fel att säga att FZ är bättre än Swec när man inte har någon som helst koll på dubbelkonton.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar