PREMIÄR – Köp FZ-prylar i Geeks-shoppen!

Sida 3 av 3
2018-09-25 13:01

Nej tack

2018-09-25 13:17

Skulle vara bra med en liten mugg som extra toalett bredvid datorn.

Skrivet av Dunderhoken:

Skulle vara bra med en liten mugg som extra toalett bredvid datorn.

Kan funka för nummer 1, kanske för nummer två om du är pricksäker och äter fiberrik kost.

2018-09-25 13:40
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan funka för nummer 1, kanske för nummer två om du är pricksäker och äter fiberrik kost.

Nummer 2 givetvis, piska ormen kan man göra i stolen.. Åh nänä ingen dålig kista här inte, här har man en fast och fin gödsel

2018-09-25 17:24

Hur länge kan det ta att posta en mugg? Uttryckt i datatermer så börjar detta lukta vaporware.

Skrivet av henkka:

Hur länge kan det ta att posta en mugg? Uttryckt i datatermer så börjar detta lukta vaporware.

När beställde du? Vi råkade sälja slut på första laddningen mycket snabbare än väntat så det blev en lätt fördröjning.

2018-09-25 18:29

Väntar till Black Friday!

2018-09-25 19:11
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

När beställde du? Vi råkade sälja slut på första laddningen mycket snabbare än väntat så det blev en lätt fördröjning.

Jag la min beställning den 11/9.

2018-09-25 19:25
Skrivet av henkka:

Det var jag som tabbade mig och råkade missa att lägga en uppföljningsorder på en del Swec-prylar (hoodie och muggar). Allt ska vara på lager och redo att skickas den 4 oktober. Jag ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet!

Sida 3 av 3