Veckans onsdags-stream: rösta nu!

Sida 1 av 1
2018-09-11 12:38
Veckans onsdags-stream: rösta nu!

Blandad kompott denna vecka, gör din röst hörd.

#besiege, #black-mesa, #human-fall-flat, #onsdags-stream, #warframe

2018-09-11 12:42

Human Fall Flat borde bli en mycket trevlig video.

2018-09-11 13:15

Funderar själv på att köpa black mesa. Är det bra?

2018-09-11 13:20

Trodde ni brukade satsa på att utforska nya spel, som ni aldrig testat tidigare. Black Mesa är en remake av Half-Life. Har ni inte spelat det tidigare får ni lämna in avskedsansökan och sluta som speljournalister.

2018-09-11 13:33
Skrivet av Bennii:

Trodde ni brukade satsa på att utforska nya spel, som ni aldrig testat tidigare. Black Mesa är en remake av Half-Life. Har ni inte spelat det tidigare får ni lämna in avskedsansökan och sluta som speljournalister.

Jo men Black Mesa har vi ju inte lirat! Ibland får man tänja på reglerna när ni nominerar så duktigt.

2018-09-11 14:16

Jag röstar för COD Blackout, det verkar lagom kaos!

2018-09-11 14:18

Vinner inte Black Mesa, så gråter jag Gordon-tårar.

2018-09-11 14:22
Skrivet av legendofkarl:

Jag röstar för COD Blackout, det verkar lagom kaos!

Såg en timma gameplay igår och det krossar pubg, och det va ps4 versionen, så mycket förvånad att de inte är det självklara valet för en stream, kan ju hända att de inte fått nycklar så de måste vänta som vi andra tills på lördag för att få spela det.

Skrivet av Devan:

Såg en timma gameplay igår och det krossar pubg, och det va ps4 versionen, så mycket förvånad att de inte är det självklara valet för en stream, kan ju hända att de inte fått nycklar så de måste vänta som vi andra tills på lördag för att få spela det.

Testade lite på lunchen, har potential! Kanske blir en spontantstream.

2018-09-11 14:32
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Testade lite på lunchen, har potential! Kanske blir en spontantstream.

Hade varit kul!

2018-09-11 21:56
Skrivet av magma:

Jag äger Black Mesa till Steam och det är absolut bra, men jag saknar verkligen Half-Life 2 vapnet "Gravity Gun" vilket gjorde sjukt mycket i det spelet. Black Mesa "Half-Life" känns gammalt i jämförelse... doh. Men faktiskt så känns det så.

2018-09-11 22:40
Skrivet av CARTMAN:

Jag äger Black Mesa till Steam och det är absolut bra, men jag saknar verkligen Half-Life 2 vapnet "Gravity Gun" vilket gjorde sjukt mycket i det spelet. Black Mesa "Half-Life" känns gammalt i jämförelse... doh. Men faktiskt så känns det så.

Absolut. Kanske köper när det droppar i pris

2018-09-12 08:51
Skrivet av magma:

Enligt omröstningen lär du få svaret på det i streamen i eftermiddag, om inget oväntat händer.

Sida 1 av 1