Vad spelar ni under valet?

Medlem

@Luffan: Jag är lite avundsjuk på dig som nu får uppleva det för första gången. Ett av mina favorit-spel.

Medlem
Medlem
Skrivet av Luffan:

Silent hill 2, precis stegrat in i Toluca prison! Kan nämna att det är första gången jag lirar ett sh spel.

Fängelset är underbart! Ett av mina favoritställen i det spelet.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

FM-guru
F.d. Sisyr

Xenonauts för min del. Inte spelat det sedan det släpptes (1.0 dvs).

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Spidde!!🕷

Samma här!

Sjukt kul att bara kasta sig ut från byggnader och slå volter.

Medlem

WOW Bfa. Vilken expansion!!

Medlem

Destiny 2 Forsaken

Medlem

Spiderman. Önskar jag kunde näta upp björnbusarna mot en vägg men det går ju inte.

Medlem

signatur

Nämen!

Spelade bongotrumma och bleckblåsinstrument simultant inne i röstningslokalen. Inte lika uppskattat som jag hade hoppats, men fett värt en natt på häktet.

KoP
Medlem

Har inte hunnit spela ett skit i helgen. Har jobbat. :/

Medlem

Spelar lite Marcha Funebre av Frederic Chopin så här när valet börjar bli klart. Kommer bli den svagaste minoritetsregeringen någonsin, och politiken under perioden kommer bli lika svag. Jättebra för Sverige nu när det kan vara en kraftig konjunkturnedgång på gång (inte säkert det händer nu men varit en lång uppgång och det finns en del orosmoln).

Gnällkuk

Blev Destiny 2 hela helgen, måste säga att den senaste expansionen verkligen har gjort det till ett helt nytt spel. Har helt plötsligt otroligt kul med spelet igen!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Battlefield V beta och Limbo var det.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Pillars of Eternity

123
Skriv svar