Ny trailer för battle royale-läget i Black Ops 4

Robot
Ny trailer för battle royale-läget i Black Ops 4

Jakten på kycklingsupén härjar på vattnet, till fots och i luften.

#battle-royale, #blops-4, #treyarch


Medlem

Jag som såg fram emot detta, men musiken i videon gjorde så jag avbokade.. Synd

Medlem

Jag tittar i min spåkula och ser framtida spontan-streams från FZ-redaktionen runt lunchtid.

Releasehästryttare

Ush det ser kul ut, man kanske måste spela Cod denna höst då...

Medlem

Såg helt ointressant ut, men så är jag inte särskilt förtjust i tidigare delar heller.

Medlem
Medlem

Får känslan av en trailer till expendables, har inte spelat sen Call Of Duty Modern Warfare 2. Återstår att se om det blir bra.

Medlem

inget gav inblick hur br:en kommer se ut för fem öre, får väl se lite senare

Medlem
Skrivet av Lukan:

Jag som såg fram emot detta, men musiken i videon gjorde så jag avbokade.. Synd

Haha vad fan läste jag precis? xD Detta låter precis som att säga att du hatar fredagar eftersom det finns en morgon att vakna till på grund av livet kräver det. Vi får hoppas att på att Treyarch kör nästa CoD version i svart vit stum film för dig eftersom I dont even know why :3 <3


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Tänk om fajterna va sådär i verkligheten som i videon när man spelar, då hade de varit bra mycket roligare o spela. Men istället bli man dödad av nån som sitter campa. #Livet


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av Lukan:

Jag som såg fram emot detta, men musiken i videon gjorde så jag avbokade.. Synd

haha Vad i helv...?

Musikvalet må vara dåligt, men att det har en sån avgörande faktor var det sjukaste.

Medlem

Bland det värsta jag sett och då har man sett mycket här på FZ.

Medlem

Generiskt COD som vanligt. COD sticker aldrig ut. Som att köpa ICA basic. Du vet det skit du kommer att få.

Medlem

Yää yää hata cod

Medlem

Jag är pepp! älska COD hata Battlefield.

Medlem

Jäklar va negativa folk är. Jag har inte kört CoD sedan MW2 men detta ser faktiskt ganska intressant ut. Iaf det bästa battle royale som finns på marknaden, inte för det är tuff konkurrens på det hållet förutom spelarbasen.

Medlem
Skrivet av Trenne:

Såg helt ointressant ut, men så är jag inte särskilt förtjust i tidigare delar heller.

Skrivet av werme:
Skrivet av Lolflakes:

Bland det värsta jag sett och då har man sett mycket här på FZ.

Skrivet av papaz1:

Generiskt COD som vanligt. COD sticker aldrig ut. Som att köpa ICA basic. Du vet det skit du kommer att få.

Skrivet av snubben:

Yää yää hata cod

Har ni kollat på trailern före ni skriver. Detta spel ser ju helt jävla fantastiskt underbart ut att spela. Brutalt bra battle royal läge med alla fordon och massvis med gadgets. I mina ögon har jag aldrig vart såhär taggad på ett CoD

Gen
Medlem
Skrivet av kLIMAX_:

Haha vad fan läste jag precis? xD Detta låter precis som att säga att du hatar fredagar eftersom det finns en morgon att vakna till på grund av livet kräver det. Vi får hoppas att på att Treyarch kör nästa CoD version i svart vit stum film för dig eftersom I dont even know why :3 <3

Skrivet av sturish:

haha Vad i helv...?

Musikvalet må vara dåligt, men att det har en sån avgörande faktor var det sjukaste.

Jag avbokade för att CoD loggan är gul. Gult är fult! Fan också!

Medlem
Skrivet av kyostize:

Har ni kollat på trailern före ni skriver. Detta spel ser ju helt jävla fantastiskt underbart ut att spela. Brutalt bra battle royal läge med alla fordon och massvis med gadgets. I mina ögon har jag aldrig vart såhär taggad på ett CoD

Hehe ja jag var sarkastisk. Ser faktiskt kul ut

Medlem
Haha kan inte hålla med mer
Skrivet av kLIMAX_:

Haha vad fan läste jag precis? xD Detta låter precis som att säga att du hatar fredagar eftersom det finns en morgon att vakna till på grund av livet kräver det. Vi får hoppas att på att Treyarch kör nästa CoD version i svart vit stum film för dig eftersom I dont even know why :3 <3

bye bye fortnite

Medlem

@kyostize:

Ja jag såg klippet och höll på att spy lite i munnen .. Samma gamla stela och sjukt tråkiga gameplay som det har varit i dom senaste 59 codspelen .. Det hjälper inte riktigt att öka storleken på kartan om spelet fortfarande luktar bajs ..

Medlem

Provade betan en mycket kort stund, då den kraschade hela tiden. Konstaterade snabbt att nya CoD inte var något för mig. Men jösses när man ser denna trailer blir man ju sjukt sugen ändå. Nu blir jag faktiskt ännu mer nyfiken på vad Battlefield har för ess till sitt BR-läge.
Kan verkligen bli något att slå undan benen helt för PUBG framöver om dom verkligen inte får till optimiseringen helt och fullt.

1
Skriv svar