Spikat - Henry Cavill är Geralt i Netflix The Witcher-serie!

Robot
Spikat - Henry Cavill är Geralt i Netflix The Witcher-serie!

Också otippat, svensk Wallander- och Johan Falk-regissör gör två avsnitt.

#geralt, #netflix, #the-witcher


Medlem

Jasså, kommer Cavill gå runt och mumla "Ah men va fan" stup i ett då?


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Jasså, kommer Cavill gå runt och mumla "Ah men va fan" stup i ett då?

Haha, jag läste det citatet i Falks röst 😁

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Du skojar! Genuint förvånad.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Inaktiv

Jäkligt svårt att se Cavill som Geralt.
Alltid sett honom som snäll halvmesig snubbe.
Har han spelat någon badass karaktär någongång?

Men vem vet.

Frilansare

Shit. Ser ju inte superhjältefilmer längre. Har ingen relation till Cavill. Men han ser... mesig ut?

Medlem
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Shit. Ser ju inte superhjältefilmer längre. Har ingen relation till Cavill. Men han ser... mesig ut?

Passar väl bra om han nu ska spela "the metrosexual fruitcake gary"

Frilansare
Skrivet av Deschain:

Passar väl bra om han nu ska spela "the metrosexual fruitcake gary"

Är Gerald of Rivia "the metrosexual fruitcake gary"?

Medlem

Aldrig blivit direkt imponerad av honom i något, speciellt inte i DC. Men det kan ju knappast han klandras för.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Jäkligt svårt att se Cavill som Geralt.
Alltid sett honom som snäll halvmesig snubbe.
Har han spelat någon badass karaktär någongång?

Men vem vet.

Nu är det här min åsikt, men jag tycker att Stålmannen går in under "badass karaktär".

Geeks Gaming

Snacka om otippat! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka men mina förhoppningar är att han verkligen är en gamer och ett fan av serien så han går all in i rollen.
Om någon, 1993 efter att ha sett braindead, sagt till mig att regissören till den filmen skulle göra sagan om ringen- trilogin, hade jag nog skrattat högt. Men, det KAN ju bevisligen gå rätt bra ändå. Bara vi slipper en bort-CGI:ad mustasch denna gången....

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Är Gerald of Rivia "the metrosexual fruitcake gary"?

Korrekt.

https://imgur.com/a/zjbX4#ibN63ao

Avstängd

Det var väldigt många som gnällde över heath ledger i rollen som the joker också i början... Mitt tips till alla självutnämnda förståsigpåare: vänta och se


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

FM-guru
F.d. Sisyr

Ett bra val. Huruvida serien blir bra är däremot förstås en helt annan femma, men man kan ju hoppas. Uppenbart att man tar det seriöst i alla fall med tanke på att Cavill knappast är särskilt billig att lösa längre, framför allt inte till en TV-serie.

Skrivet av Turbodog:

Jäkligt svårt att se Cavill som Geralt.
Alltid sett honom som snäll halvmesig snubbe.
Har han spelat någon badass karaktär någongång?

Men vem vet.

Svårt att gissa vad du tycker är "badass" med tanke på att Cavill "bara" spelat actionhjältar sedan han lämnade The Tudors. Spelade Theseus (mytologisk grekisk hjälte) i Immortals, Stålmannen i alla de nya rullarna, James Bond-kopia i The Man from UNCLE och CIA-agent som hjälper Tom Cruise i senaste Mission Impossible-rullen...

Medlem

Cavill som fightas tillsammans med Cruise i Mission Impossible. Kan säkert fungera, får väl se när det kommer trailers.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Aldrig blivit direkt imponerad av honom i något, speciellt inte i DC. Men det kan ju knappast han klandras för.

Har du sett The Tudors?


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Tog vänta och se, men Geralt har ju musche så de behöver ju inte redigera bort den a la Justice League så det är ju i alla fall +1 i min bok.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Shit. Ser ju inte superhjältefilmer längre. Har ingen relation till Cavill. Men han ser... mesig ut?

Har du missat The Tudors? Mycket underhållande serie om Henrik VIIIs långa regeringstid och hans politik, fruar och livet vid det engelska hovet. https://www.imdb.com/title/tt0758790/?ref_=fn_al_tt_1


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Så vår Svenske Prins är Geralt?

Haha, tycker han är så nedrans lik.


signatur

Nämen!

Medlem

Han har skön humor i alla fall

Testpilot

Såg en intervju med honom som var innan detta blev officiellt där berättade han att han spelat Witcher 3 samt läst böckerna så han verkar vara ett riktigt fan av serien i alla fall. Blir säkert bra, men när kommer serien?

Releasehästryttare

Spot the fake ;D

Skägg.
10 Chambers

Brändström har arbetat med både Kinnaman och Tornving, vore ju kul med lite svensk flärd!


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Brändström har arbetat med både Kinnaman och Tornving, vore ju kul med lite svensk flärd!

Jag vill se Davoda!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Såg en intervju med honom som var innan detta blev officiellt där berättade han att han spelat Witcher 3 samt läst böckerna så han verkar vara ett riktigt fan av serien i alla fall. Blir säkert bra, men när kommer serien?

Precis, det ger mig lite hopp om att det blir bra. Han säger ju till och med i den intervjun att han precis spelat igenom Witcher 3... igen.

Blir att hoppas han kan vara ett bra inflytande på produktionen och kanske styra det hela i en bra riktning.

Det sagt har jag lite svårt att se honom i rollen, men vi får se!

Medlem

Alltid gillat Henry Cavill måste jag säga, men inte spelat Witcher spelen (om jag hade oändligt med tid hade jag gjort det!). Sen att Cavill har en kropp som är gudomlig hjälper nog i rollen.

Medlem

Tycker Liam Neeson hade vart det självklara valet

Inaktiv
Skrivet av Honung:

Stålmannen
"badass karaktär".

Superman är lite väl mycket white knight för att va badass enligt mig.

Medlem

Det låter ju som de satsar pengar,vilket är lovande.
Netflix har ändå helt ok lägstanivå på sinaa egna serier tycker jag. Men mycket ska klaffa, inte minst bra manus och lagom många säsonger. Serier som bara puttrar på år ut och år in tills det blir för lite tittare går fetbort.
Hellre 3-5 starka säsonger.

12
Skriv svar