Allt story-dlc till Anthem kommer vara gratis

Robot
Allt story-dlc till Anthem kommer vara gratis

Strukturen för berättande kan komma att användas i framtida Bioware-spel.

#anthem, #dlc, #free, #tarsis


Quake-konnässsör

Finns alltid en baktanke... Vad kan vi förvänta oss ifrån "live services"

Medlem

Story DLCs måste nästan vara gratis i spel som dessa, annars kan det vara svårt att koppla in framtida system och samtidigt ha ett spel som är tillgängligt för alla i coop.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är väl ganska tydligt att andra sorters DLC kommer kosta pengar. Inte särskilt konstigt, iofs, det är ju standard idag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Sounds good to me! Givetvis kommer det andra saker att lägga pengar på i spelet men jag anser inte det nödvändigtvis en dålig grej.

Medlem

3 tummar upp på denna

Medlem

De måste ju ha nått sätt att få in pengar på annars kommer de inte att kunna fortsätta utveckla spelet.
Men skönt att storyn är gratis i alla fall.

Medlem

Hmm. Blir mer skeptisk hela tiden. Vill inte bli det men chansen finns ju, när jag spelar det, att jag ändrar på mig. Men just det att det finns en hub och dessa komponenter. Känns som att mekaniken kommer skära sår i inlevelsen. Jag hoppas dom väver ihop allt fint.


signatur

Niet.

1
Skriv svar