Anno 1800 har ett releasedatum

Robot
Anno 1800 har ett releasedatum
Medlem

Det här kommer man hålla ett öga på

Medlem

Jag tycker det ser grymt intressant ut, skall bli kul att pumpa ut lite kol i atmosfären.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Uplay - noplay.

Medlem

Anno är "typ" alltid samma, bara att det är andra skins på saker. Man ser det i deras trailers, detta ser mer eller mindre exakt ut som 1404 eller vad det heter, bara att det är några hundra år senare i tiden.

https://www.youtube.com/watch?v=moCFTNPOMu0

Det är ändå trevliga spel, har inget emot dom, mycket avslappnade att bygga upp dom där små samhällena.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ser ju snyggt ut. och 1800 talet är ju skoj. blir nog att införskaffas om det blir av till konsol

Medlem

Blir nog sista Anno-spelet ifall dom ska följa sin namntrend där allt ska bli siffran 9. 1602, 1503, 1701, 1404, 2070. 2205, 1800.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det går ju att göra massa fler, t ex Anno 9000


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Blir nog sista Anno-spelet ifall dom ska följa sin namntrend där allt ska bli siffran 9. 1602, 1503, 1701, 1404, 2070. 2205, 1800.

Varför fick jag känslan av att du har för lite att göra?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Varför fick jag känslan av att du har för lite att göra?

Mja, det är bara deras gimmick med Anno-spelen. Favoritspelet för min del är nog 1701 skulle jag tro, men 2070 och 2205 var välspelade dom med. Är något med resurshantering och flöden som verkligen gör att jag fastnar i timtal.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar