Valve är redo att göra spel igen

Robot
Medlem

Tror det när jag ser det någon gång i 2024.

Medlem

Half-Life 3 confirmed!

Obs, skoja. Never gonna happen.

Medlem

Undrar om de är redo att börja experimentera med att skapa spel igen, eller att faktiskt utannonsera och släppa spel.
Vore kul om de kom igång igen oavsett. Jag ser mer än gärna något helt nytt t.om!

Medlem

Jag gissar på att Left 4 Dead 3 blir deras nästa spel, men hoppas självfallet som alla andra på HL3.

Man har slutat bry sig för länge sen, kommer det så kommer det.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gen
Medlem

Half-Life 3 confirmed här på FZ!

Medlem
Medlem

Gissningsvis ett Battle Royal som släpps om fem år?

Medlem

"Dota 2 släpptes 2013, och det är Valves senaste release av ett fullstort spel. Senaste stora singleplayer-spelet är Dota 2 från 2013."

Ska det verkligen stå Dota 2 på bägge ställena? Menar ni Portal 2 från 2011 i den andra meningen ovan kanske?

Medlem

ja det är fan på tiden, så mycket stålar som dom får in på steam är det verkligen dags för leaf for dead 3 och half life 3.

Medlem

HL3 har blivit mer av en meme än ett spel man faktiskt väntar på. Det känns som det har fallit bort i och med tiden och alla andra bra spel som släppts. Jag ser hellre ett helt nytt IP.

*Duckar för inkommande flammor från HL-fans.*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Börjar det möjligtvis bli oroligt hos Valve? Steamboxen floppade och de tappar användare till Epic.
Kanske måste de börja göra spelen som alla efterfrågar för att hålla kvar sin position?

Medlem

Tror inte världen behöver en till co-op shooter à la Left 4 Dead. Just nu går vi genom en singleplayer-renässans, låt Half-Life 3 bli spelvärldens svar på Adams skapelse.

... Eller nått.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

What took u so long...

Medlem

hmm betyder det att source 2 är fullständigt ? Kommer vi se en våg av nya titlar, hl3, cs, day of defeat ???????

Medlem

kunde ju börja med de 3 valve-utvecklade VR spelen dom lovade släppa för ett par år sedan nu.

Medlem

Jag säger det en gång till: Ge oss en Orange box 2 (3) med Half-life 3, Portal 3, Team Fortress 3, Day of Defeat 3, Dota 3 och Left 4 dead 3!

Gnällkuk
Skrivet av Gen:

Half-Life 3 confirmed här på FZ!

https://i.imgur.com/uBE0hY6.png

Fail att inte vänta fem minuter med att pubba artikeln


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Finns det ens några kompetenta utvecklare kvar hos valve? Kändes ju som att att alla lämnade i samma veva där för något år sedan.

Medlem

hellre nya IP än hl3 tbh tror inte det är lönt med hl3 längre folk skulle nog kritisera det rätt mycket.

Medlem

Jag med flera har tappat respekten för dom. Dom har suttit på sin pengahög och rullat sina tummar alldeles för länge.

Medlem

Tror på dota 3, annars nytt Day of defeat


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Nytt kortspel fast med battle royal

KoP
Medlem

Väldigt pissigt av Valve att avsluta HL2 så tvärt som dom gjorde. Dags att sparka liv i liket och ge oss en värdig fortsättning/avslutning på Half-Life serien.

Medlem

"Jag har hört det förut"


signatur

Nämen!

Medlem

@FuzioN:
måste säja att jag håller med dig. Plus HLF 3 skulle inte kunna leverera allas förväntingar som den engång gjorde. Den var bra där och då tror inte på att det blir en bra hlf3 tbh.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Som en som älskade HL när det släpptes någon gång för 100 år sedan undrar jag bara en sak: Hur fan kan folk fortfarande bry sig om skiten?

Medlem

@MaxWarp: Nostalgi? Svar på obesvarade frågor?


signatur

Nämen!

Medlem

Ser gärna en remake av HL2. Äventyret i en helt ny motor för både gamla och nya fans. Med slutet inkluderat då.

Men en nytt Portal ligger faktiskt lite högre upp på listan. Att Valve inte gör spelet som alla skulle köpa är märkligt.

Båda dessa spel innehöll ljud och musik som gav bestående intryck. Hoppas dessa genier blir inblandade i vad nu än Valve hittar på.

Medlem

Portal var ju inte ens deras egna idé. Den enda nämnvärda spelserie de själva har givit upphov till är Half-Life, resten är moddar de köpt rättigheterna till.

12
Skriv svar