Huvudpersonerna i Odyssey presenteras i varsin trailer

Robot
Huvudpersonerna i Odyssey presenteras i varsin trailer

Kassandra eller Alexios, det är frågan i nästa Ass Creed.

#alexios, #assassins-creed, #kassandra, #odyssey


Medlem

Kan ju inte vara ett Spartan-fruntimmer eller.

Medlem

Kassandra känner jag så här rent instinktivt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Blir nog Kassandra, gillar inte rösten på snubben.

Fragtjuv

Känner att jag spelar en manlig karakäter i en hel del andra spel så det kan vara intressant att spela som en kvinnlig karaktär emellanåt. Sen är det väl befogat att fråga sig om det blir någon större skillnad mellan karaktärerna.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Med tanke på att Kassandra är kanon (inte vapnet, utan "canon" som det heter på engelska) blir det nog att spela som hon, så det blir rätt när karaktären refereras till i framtida spel.

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Känner att jag spelar en manlig karakäter i en hel del andra spel så det kan vara intressant att spela som en kvinnlig karaktär emellanåt. Sen är det väl befogat att fråga sig om det blir någon större skillnad mellan karaktärerna.

Precis, om det nu inte blir två smått olika äventyr beroende på karaktär så lär det inte spela någon roll egentligen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Så länge någon av dem är bättre än Bayek i Ass Creed Origins så är jag nöjd, höll på att bli galen på hur intetsägande och trist den karaktären var.

Medlem

svårt val...lirade mest Evie Frye i Syndicate hmm.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd
Skrivet av WarpGuN:

svårt val...lirade mest Evie Frye i Syndicate hmm.

Hmm var det inte så att det var olika uppdrag för dom båda? Om jag minns rätt?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: kanske ett par uppdrag som du var tvungen att välja en av dom


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

FM-guru
F.d. Sisyr

Ingen av dem känns särskilt lockande, om jag ska vara ärlig.

Ambassadör
Xbox

Kassandra helt klart. Men det dröjer ett tag innan det blir aktuellt, är på AC3 nu i min backlogg-genomspelning av Assassin's Creed-serien


signatur

Jump in.

Medlem

Ursäkta, men är det verkligen "kanon"?

OnTopic: Med tanke på hur extremt tråkigt och repetetivt Origins var så kommer det antagligen inte spelas alls...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kommer absolut lira som Alexios då jag föredrar att lira som snubbar i spel. Lirade dock som Emily Kaldwin i DisHonored2 under första genomspelningen då jag var nyfiken på hennes nya krafter som inte Corvo Attano hade.
Älskade Assassin's Creed Origins och ser otroligt mycket fram emot AC: Odyssey. Att få utforska en massiv, vacker spelvärld kommer bli fantastiskt. Egypten i föregångaren var verkligen helt magisk att få resa omkring i och detta Grekland blir nog likvärdigt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av breahl:

Hmm var det inte så att det var olika uppdrag för dom båda? Om jag minns rätt?

Jo, men du kan också byta mellan de två i stort sett när du vill under spelets gång förutom några få undantag 🙂

Medlem

Alexios.
Ballt namn.

Frilansare
Skrivet av s3ng:

Alexios.
Ballt namn.

Slår inte "s3ng" dock!

1
Skriv svar