Until Dawn-skaparna annonserar en svit med nya skräckspel

Robot
Until Dawn-skaparna annonserar en svit med nya skräckspel

Man of Medan innehåller klaustrofibiska undervattensmiljöer, teen horror-manus och såklart monster.

#gamescom, #man-of-medan, #nyhetstips, #the-dark-pictures, #until-dawn


Medlem

Låter mycket intressant! Tyckte Until Dawn var riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Divion:

Låter mycket intressant! Tyckte Until Dawn var riktigt bra.

Jag instämmer. Väldigt intressant!


signatur

I drank what?

Medlem

Until Dawn är ett atmosfäriskt mästerverk. Sen gjorde studion ett par spel som inte riktigt höll samma mått: Until Dawn - Rush of blood VR, The inpatient VR, Hidden Agenda och för att inte prata om Bravo Team.

Men detta spel verkar vara i samma anda som Until Dawn och är sjukt förväntansfull!

SoL
Medlem

De börjar nog bli dax att spela om until dawn, de ska ju ha väldigt bra replay value

Medlem

Äntligen utannonserar de något nytt som påminner om Until Dawn.

Medlem

Until Dawn var riktigt bra, förutom att det flöt ganska dåligt på ps4:an.

Medlem

Ser mycket spännande ut. Jag har inte ens lirat Until Dawn på PlayStation 4. Måste fan köpa det snart, blev riktigt sugen nu. Denna nya titel blir det iaf ett köp till Steam då valmöjligheter finns. Kul att detta blir övernatutrligt då jag föredrar den sortens horror. Spöken och demoner är det bästa. Crazy killers blir inte samma sorts läskigt, imo.
Trevligt!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Håller Until dawn som bästa PS exklusiva tillsammans med Bloodborne så goda nyheter. Håller dom samma kvalité som på Dawn så kommer jag köpa alla.
.... hypad

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Håller Until dawn som bästa PS exklusiva tillsammans med Bloodborne så goda nyheter. Håller dom samma kvalité som på Dawn så kommer jag köpa alla.
.... hypad

Det är ett fantastiskt spel. Minns att jag spelade det med min fd. och vilken extrem ångest vi delade till och från, hehe.

Inaktiv
Skrivet av Dreijer:

Det är ett fantastiskt spel. Minns att jag spelade det med min fd. och vilken extrem ångest vi delade till och från, hehe.

Hehe, en del val gav ångest Kan ju inte påstå att alla överlevde första varvet jag spelade.

Medlem
Skrivet av SoL:

De börjar nog bli dax att spela om until dawn, de ska ju ha väldigt bra replay value

Gör det, rekommenderas starkt! Jag spelade om det nu i somras och det var riktigt trevligt. Hade lyckats glömma bort tillräckligt många detaljer för att bli överraskad/skrämd vid flertalet tillfällen. Dessutom blev det en annan uppsättning överlevare den här gången. Kul!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Hehe, en del val gav ångest Kan ju inte påstå att alla överlevde första varvet jag spelade.

Första varvet jag spelade överlevde 2. Andra varvet alla utom 2


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Första varvet jag spelade överlevde 2. Andra varvet alla utom 2

Tror jag hade 2 första varvet med. Andra varvet var man inte dum nog att gå iväg och undersöka det där förbaskade ljudet och luckan i grottan direkt

Medlem

Kul att det inte blir exklusivt. Finns inget värre än sånt imo

Medlem

@anon_176162: Hahah, precis!!! Sen dog en pga att jag testade att skjuta tjejen som bad om det. Det gjorde ONT senare
Så jävla kul spel, önskar alla hade så mycket replayability som Until Dawn har.


signatur

I drank what?

Medlem

De behöver förbättra sina ansiktsanimationer. Ser förjävligt ut
Samma i Until Dawn
Förstör hela känslan

1
Skriv svar