Forza Horizon 2 snart vid vägs ände

Robot
Forza Horizon 2 snart vid vägs ände

Lyckligtvis kommer Forza Horizon 4 i höst.

#forza-horizon-2, #forza-horizon-4


Medlem

Slippa ilskna nyss-köpare (hur många?) när de stänger 2an-servrar för att främja 4an (halvår?) vad annars?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Man får inte bara testa det med live guld, man får även "äga" och spela det så länge man vill.

Medlem

Är Forza Horizon 2 spelbar på pc? Den har jag missat i så fall.
Eller går den bara på X-Box?

Jag har Horizon 3 och har förbokat fyran på pc.
Har även Forza 6 och 7, till pc.


signatur

autograph

Medlem

Har både Horizon 2 och 3 men har inte spelat något av dem, för lite tid och för mycket spel.
Skulle behöva var rik så man slapp arbeta för att kunna spela mer.

Medlem

Kör Forza Horizon 2 då och då.

Tycker det är tråkigt att äldre spel slutas säljas digitalt, det borde lixom inte vara något problem att fortsätta sälja äldre spel. Saknar tex Dirt 2 för Xbox 360 och ett gäng andra titlar.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av xverminator:

Kör Forza Horizon 2 då och då.

Tycker det är tråkigt att äldre spel slutas säljas digitalt, det borde lixom inte vara något problem att fortsätta sälja äldre spel. Saknar tex Dirt 2 för Xbox 360 och ett gäng andra titlar.

Ja, det är lite trist. Men det har oftast med licenser att göra såsom musik eller som i det här fallet bilmärken. Forza 2 har i alla fall getts bort gratis och alla DLC varit på kraftig rea nu såhär innan det går ur tiden.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ja, det är lite trist. Men det har oftast med licenser att göra såsom musik eller som i det här fallet bilmärken. Forza 2 har i alla fall getts bort gratis och alla DLC varit på kraftig rea nu såhär innan det går ur tiden.

Aha tänkte inte på att det hade med sånt att göra,trodde det va klart att den musik i spelet är där och det inte är begränsad tid för försäljningen av spelet. Vet låtar togs bort i GTA av liknande skäl.

Men det är trist att ett helt spel kan förvinna, skulle isåflall helle önska att de plockade bort musiken, typ att det en patch installeras som disablar vissa musikspår.

Jag skaffade Xbox 360 rätt sent och det finns massor av äldre spel jag kört på PC (vissa av dem) som jag skulle vilja köra på 360 av olika skäl. Jag förstår att butiker inte kan ha massa äldre titlar i lager som tar plats samt få efterfrågar dem, men digitalt borde de finnas kvar. Vissa finns fortfarande inte.

Medlem
Skrivet av autograph:

Är Forza Horizon 2 spelbar på pc? Den har jag missat i så fall.
Eller går den bara på X-Box?

Jag har Horizon 3 och har förbokat fyran på pc.
Har även Forza 6 och 7, till pc.

Forza Horizon 2 är bara spelbart på Xbox ONE/Xbox 360 (annan version).

Äger förövrigt FH3 till PC. Hade FH2 på disc när jag ägde Xbox ONE.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Har både Horizon 2 och 3 men har inte spelat något av dem, för lite tid och för mycket spel.
Skulle behöva var rik så man slapp arbeta för att kunna spela mer.

Du blir ju inte rik av att köpa spel/prylar du aldrig använder.

1
Skriv svar