Fallout Tactics-liknande Dustwind släppt

Robot
Fallout Tactics-liknande Dustwind släppt
Medlem

Fallout Tactics är ett av mina favorit-fallout (jag vet, jag skäms lite för att säga det), så det här måste jag ju pröva. Det har gått mig helt förbi tidigare, tackar för tipset!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

@beersgarden: Samma här. Spelade aldrig varken Fallout 1 eller 2 men väldigt mycket Tactics.
Tackar också för tipset då jag också missat detta spel.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

@beersgarden: Samma här. Spelade aldrig varken Fallout 1 eller 2 men väldigt mycket Tactics.
Tackar också för tipset då jag också missat detta spel.

Åhh herregud... Ryck upp er och spela dem! Två av de bästa rollspelen någonsin.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Åhh herregud... Ryck upp er och spela dem! Två av de bästa rollspelen någonsin.

Mycket möjligt att det är så men jag är 0% sugen på att spela igenom dom. Jag har Witcher 3, Original Sin 2 och ett gäng andra rollspel jag vill köra igenom.
Har för lite speltid för alla massiva rollspel


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Mycket möjligt att det är så men jag är 0% sugen på att spela igenom dom. Jag har Witcher 3, Original Sin 2 och ett gäng andra rollspel jag vill köra igenom.
Har för lite speltid för alla massiva rollspel

Varken Witcher the Side Quest Simulator eller D:OS borde gå före Fallout 1 och 2.
Vad har hänt med dagens ungdom?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Detta föll för mig då det inte är turordningsbaserat, och vad jag kan läsa mig till finns det lite eller ingen story.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Varken Witcher the Side Quest Simulator eller D:OS borde gå före Fallout 1 och 2.
Vad har hänt med dagens ungdom?

Vissa gillar ej turnbased och det förstår jag själv hatar jag turnbased rpgs då det är slött och nerdummat som fan, men storyn får mig att överleva

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Vissa gillar ej turnbased och det förstår jag själv hatar jag turnbased rpgs då det är slött och nerdummat som fan, men storyn får mig att överleva

Nerdummat? Vet inte vilka spel du spelat, men det brukar vara raka motsatsen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Combat systemet i fallout tactic tyckte jag var mycket bättre än fallout 1 och 2, om man körde med en grupp med soldater. Var bara drygt att vänta på att 20 fiender skulle va klara med sin turn i fallout 1 och 2.

Pillars of Eternity kör nästan med samma system.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Dunder:

Varken Witcher the Side Quest Simulator eller D:OS borde gå före Fallout 1 och 2.
Vad har hänt med dagens ungdom?

Är 32 år gammal. Länge sen jag blev kallad ungom sist


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Jag skulle vilja se denna uppdaterade grafik och gameplay till spelet Fonline 2. då skulle det bli en monstersucce


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar