Cookie Clicker fyller fem år

Robot
Cookie Clicker fyller fem år

Spelet som kräver mer klickande än Diablo fyller en hel hand!

#cookie-clicker


Releasehästryttare

Tänk mängden av "nyheter" om alla spel som har jubileer hade fått egen artikel på framsidan!

Medlem

@Devan: Bitter?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Releasehästryttare

@Ankh: Haha, nä? Tror inte du vet vad bilden betyder jag postade under

Medlem
Skrivet av Devan:

@Ankh: Haha, nä? Tror inte du vet vad bilden betyder jag postade under

Du har fullständigt rätt - aldrig sett människan tidigare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Releasehästryttare
Skrivet av Ankh:

Du har fullständigt rätt - aldrig sett människan tidigare

Är en emote från Twitch som betyder att man är skämtsam alt lätt trollande.

Inte testat cookie clicker själv då det va före min tid, upptäckte hur "kul" clicker spel kan vara med Steams summer event 2015, efter det spelade jag Clicker Heroes varje dag i typ 9 månader.

Clicker Heroes 2 som släpptes för en månad sen levde ju tyvärr inte upp till orginalet, så väntar på nått nytt roligt Clicker spel att lägga "några" timmar på

Medlem

@Devan: Ahh...alright. Jag är inget Twitchfan så


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Releasehästryttare

Om det än nån som letar clicker spel och inte har spelat Soda Dungeon än så kan jag varmt rekommendera det, grym musik och tempo.

https://store.steampowered.com/app/564710/Soda_Dungeon/ (DET ÄR GRATIS)

En av låtarna i spelet:

Medlem

Jag måste ha falska minnen, för jag har för mig att vi spelade Cookie Clicker på gymnasiet, men jag tog studenten 2003. Kanske var nåt annat clickerspel vi roade oss med under lektionerna i "Datakunskap".

Medlem
Skrivet av Devan:

Är en emote från Twitch som betyder att man är skämtsam alt lätt trollande.

Inte testat cookie clicker själv då det va före min tid, upptäckte hur "kul" clicker spel kan vara med Steams summer event 2015, efter det spelade jag Clicker Heroes varje dag i typ 9 månader.

Clicker Heroes 2 som släpptes för en månad sen levde ju tyvärr inte upp till orginalet, så väntar på nått nytt roligt Clicker spel att lägga "några" timmar på

Testat Clicker Heroes?

Releasehästryttare
Skrivet av hansen:

Testat Clicker Heroes?

Medlem

Vet inte vad jag ska säga just nu.

Releasehästryttare
Skrivet av hansen:

Vet inte vad jag ska säga just nu.

jag skrev ju "efter det spelade jag Clicker Heroes varje dag i typ 9 månader." i det citatet du gjorde, och din fråga var om jag spelat det

Medlem

Nu för tiden behöver man bara gå in på valfri webbsida för att klicka bort meddelanden om kakor.

Medlem

Om ni är less cookieclicker kan jag rekommendera Universal Paperclips.
http://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html
Vill inte spoila för mycket, men "storyn" när man kommit en bit är värd tiden man slösar(imo)! Inte allt för långt heller, tror det tog 1-2 kvällar för mig, tar inte upp en hel vecka/månad som vissa andra clickers.

1
Skriv svar