A Way Out når 2,6 miljoner spelare

Robot
A Way Out når 2,6 miljoner spelare

Splitscreenäventyret en succé för Fares och gänget.

#a-way-out, #ea, #hazelight, #josef-fares


Medlem

Helt underbart! Har själv inte spelat spelet men är så jäkla kul när sånt här går bra.

Fuck the Oscars!

Medlem

Funderar på om det menas att det är hälften så många sålda spel, eftersom 2 får spelet när man köpet det? 😉
Men imponerande i vilket fall!

Medlem

Bästa couch co-op på åratal. Rekommenderar det starkt.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Funderar på om det menas att det är hälften så många sålda spel, eftersom 2 får spelet när man köpet det? 😉
Men imponerande i vilket fall!

Funderade också på de men antar att det är 2.6m sålda spel så antalet som spelade de är väl närmare det dubbla

Inaktiv

Bra couch co-op, väldigt enkelt jämfört med andra liknande actionspel men kul att sitta med en polare och skojbråka, speciellt om man har ett par kalla öl till hands.

Medlem

såg kul ut faktiskt, har dock ingen att spela med och har därför inte köpt spelet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

@Kleptoman:nog det sorligaste jag hört,kom igen gamers. räck ut en hand till Kleto och bjud han på en spelning, jag har dock spelat sönder det


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

@Kleptoman:nog det sorligaste jag hört,kom igen gamers. räck ut en hand till Kleto och bjud han på en spelning, jag har dock spelat sönder det

Vad än sorgligare är att du väljer göra hån av honom, det gör inte honom sorglig, jag har inte heller någon att spela med, det betyder inte att jag är en ensam loooser i mammas källare som inte har vänner, det betyder att alla är inte samma gamer nerds som jag, och oftast har inte samma maskiner som jag. Så jag tror inte du menade något illa, du antagligen menade väl, men om du läser igenom det igen, så är det mer sorgligt att du hånar någon, någon som inte nog förväntade eller anade att någon skulle trolla hans ärliga inlägg. Och kanske inte så konstigt egentligen att många inte har vänner att spela med, man vågar knappt snart bjuda på sig själv, utan att bli bränd på köpet?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vad än sorgligare är att du väljer göra hån av honom, det gör inte honom sorglig, jag har inte heller någon att spela med, det betyder inte att jag är en ensam loooser i mammas källare som inte har vänner, det betyder att alla är inte samma gamer nerds som jag, och oftast har inte samma maskiner som jag. Så jag tror inte du menade något illa, du antagligen menade väl, men om du läser igenom det igen, så är det mer sorgligt att du hånar någon, någon som inte nog förväntade eller anade att någon skulle trolla hans ärliga inlägg. Och kanske inte så konstigt egentligen att många inte har vänner att spela med, man vågar knappt snart bjuda på sig själv, utan att bli bränd på köpet?

Jag tror inte han menade att håna honom (hoppas jag), men jag håller med dig i övrigt att alla inte har kompisar som de kan spela med. Jag ses väl snart själv som en knäppgök som endast spelar singleplayerspel.

KoP
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vad än sorgligare är att du väljer göra hån av honom, det gör inte honom sorglig, jag har inte heller någon att spela med, det betyder inte att jag är en ensam loooser i mammas källare som inte har vänner, det betyder att alla är inte samma gamer nerds som jag, och oftast har inte samma maskiner som jag. Så jag tror inte du menade något illa, du antagligen menade väl, men om du läser igenom det igen, så är det mer sorgligt att du hånar någon, någon som inte nog förväntade eller anade att någon skulle trolla hans ärliga inlägg. Och kanske inte så konstigt egentligen att många inte har vänner att spela med, man vågar knappt snart bjuda på sig själv, utan att bli bränd på köpet?

Va? Överreagera much? Själv tolkade jag inte hans inlägg som att han kallade honom för en sorglig person utan mera som att det var tråkigt att han inte hade någon att spela med. 😂

Medlem

@HaZe303: Tror verkligen inte att det var så han menade. Mer att situationen är sorglig och att han uppmanar communityt att hjälpa till.

För övrigt ett väldigt kul spel att köra med en polare och några bärs. Spelade igenom det en första gång med en polare som jag knappt visste var intresserad av spel. Sen med en annan som aldrig spelar på konsol. Alla tyckte det var en trevlig upplevelse.

Det känns som att det fanns fler split-screen spel förut till konsol. För mig har konsolspelande alltid handlat om att kunna sitta i soffan med några polare och spela på samma skärm. Att folk nuförtiden kan "LAN:a" med sina konsoler och TV-apparater och spela Destiny, CoD, BF osv. känns bara fel... Nä, mer split-screen tack!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Gen
Medlem

@HaZe303: Jag tolkade det heller inte som ett hån utan mer som en vädjan om att någon skulle lira med grabben.

Medlem

Måste båda 2 som spelar ha PS Plus tjänsten för att lira över nätet?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

folk..det är ju klart jag vädjade till fz medlemmar att köpa spelet och bjuda in grabben att spela med....vi har inte alla vänner men med god vilja kan alltid någon räcka ut en hand


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar