Turn 10 gör u-sväng, tar bort lootlådor från Forza Motorsport 7

Robot
Turn 10 gör u-sväng, tar bort lootlådor från Forza Motorsport 7
Gen
Medlem

Tur att de slutligen fattar nu i efterhand att beslutet inte var bra från början.

Medlem

Köpte detta otroligt roliga spel på rean. Valde mellan detta och Horizon 3. Lådorna har inte stört mig så mycket än så länge. Spenderar den största mängden av pengarna på bilar så att jag kan ställa upp i cuper.

Medlem
Skrivet av Gen:

Tur att de slutligen fattar nu i efterhand att beslutet inte var bra från början.

Ibland kan det ta ett tag innan hissen når översta våningen. Känns dock som att fler börja fatta vinken och slopa lådorna. Eller går det jämnt ut (för varje som slopar så implementerar en annan)?

Medlem

Blir att köpa Forza 7 till vintern då alltså


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Maysay:

Köpte detta otroligt roliga spel på rean. Valde mellan detta och Horizon 3. Lådorna har inte stört mig så mycket än så länge. Spenderar den största mängden av pengarna på bilar så att jag kan ställa upp i cuper.

Köp horizon 3 också, det är galet bra. Och köp fyran! 😃😎


signatur

Information wants to be free!

Medlem
Skrivet av Zechnubis:

Köp horizon 3 också, det är galet bra. Och köp fyran! 😃😎

Testade bådas demon innan jag köpte 7:an. Fastnade inte riktigt för Horizon. Gillade inte cowabunga-stilen (blev irriterad på voice-over & musiken). Tror vanlig racing (A-B) passar mig bättre. Men ska kolla in 4:an när den dyker upp. 🙂

1
Skriv svar