Nya bilder och ny poster från Godzilla: King of the Monsters.

Avstängd
Nya bilder och ny poster från Godzilla: King of the Monsters.

För exakt 4 år sedan såg vi en av dom mest kända (och coolaste) monstren på bio. Kungen av alla monster. Just det: Godzilla. Där såg vi honom bekämpa monster födda ur mänsklighetens misstag och försvann sedan ner i djupet. Men den här gången har han återvänt för att bekämpa ännu värre monster som vi någonsin sett. Bland annat så bekämpar han jättefjärilen Mothra, flygödlan Rodan och hans ultimata nemesis: Den trehövdade guldfärgade draken King Ghidorah. När organisationen Monarch stöter på dessa enorma varelser som troddes vara myter så inser dom att hela mänsklighetens existens står på spel.

Godzilla från 2014 var en ganska stor succé med sina 560 miljoner dollar i vinst. Vissa såg den som ordentligt underhållande och andra såg den som en vilseledande fiaskorulle. Jag tyckte att den var rätt underhållande då jag inte kan låta bli att älska Godzilla. Filmen var början på Warner.Bros enorma serie kallad för Monsterverse. Förra året fick ju Kong: Skull Island och den var också en ganska stor succé. Bonusscenen visade att värre saker var på väg att hända. Men nu har vi alltså fått beskåda dom två första bilderna från den senaste monsterrullen. Ni kan beskåda dom här nere.

Kungen av monster är en titel som verkligen gör sig till hos Godzilla.

Millie Bobby Brown och Vera Farmiga spelar mor och dotter i den senaste dunderrullen i Monsterverse.

Här är även en en liten teaser.

Här är också första teaser-postern.

En officiel red-brand trailer är bekräftad att släppas denna lördag under San Diego Comic Con. Vet ej när den läggs upp på nätet men håll utkik efter den!

Är ni taggade för filmen?


signatur

Why so serious?

Medlem

Nej, inte så taggad. Godzilla, så som jag minns honom, är inte mänsklighetens beskyddare. Han gillar paja städer, och nitar andra monster som tror de är bättre än honom. Har inte sett en modern Hollywood film med Godzilla som jag själv tyckt varit bra, tyvärr. De gamla japanska filmerna med en dålig gummidräkt är bättre!


signatur

I drank what?

Medlem

Den översta bilden är riktigt stämningsfull, men jag ser inte fram emot filmen alls.

Medlem

Jag ser fram emot filmen!!!


signatur
Medlem

Tyckte den förra Godzilla filmen var rätt jävla nice ändå trots den blandade
mottagning filmen fick. Bara att en trailer än så länge men att döma av den så
lär ju uppföljaren här bli dubbelt så fet Woooo!

Releasehästryttare

@jamaha121: Trailern i 60 fps 4k!

1
Skriv svar