Subnautica till PS4 i vinter, ny trailer ute nu

Robot
Subnautica till PS4 i vinter, ny trailer ute nu

Minecraft möter NMS möter thallassofobi, snart på Sonys plattform!

#ps4, #subnautica


Medlem

Helt klart det bästa spelet i år, något av det bästa jag spelat. Kul för Playstation-spelare!

Medlem

Väldigt kul att det går framåt för dom! Köpte spelet i relativt tidigt skede av 'early access' och redan då såg jag den stora potentialen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fiddi:

Helt klart det bästa spelet i år, något av det bästa jag spelat. Kul för Playstation-spelare!

Var på väg att skriva typ samma inlägg; "bästa jag kört i år". Klar GOTY-kandidat.

Medlem

Är detta överlevnads spel under vatten eller finns det nån slags story bakom det hela?


signatur

🐖💨💩

Medlem

@Tronic: Det är story drivet survival och är till den största delen under vatten!

Medlem
Skrivet av Tronic:

Är detta överlevnads spel under vatten eller finns det nån slags story bakom det hela?

Det är båda, det är ett survival-spel med en ganska stark story, vilket är ganska unikt liksom miljön (Sci-fi under vatten). Du vill dock inte veta storyn innan du spelar så mer än så säger jag inte men det här är ett grymt spel.

Medlem

@Ahris: Perfekt! Hoppas dom släpper spelet snart då.


signatur

🐖💨💩

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Var på väg att skriva typ samma inlägg; "bästa jag kört i år". Klar GOTY-kandidat.

Japp, definitivt än så länge nr1!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Älskar det här spelet. Ju mindre man vet om handlingen innan man börjar spela det, desto bättre upplevelse får man.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar