Nathan Drake blir inte så skottskadad som du tror i Uncharted-serien

Robot
Nathan Drake blir inte så skottskadad som du tror i Uncharted-serien

Faktum är att Nate inte träffas förrän han dör.

#nathan-drake, #naughty-dog, #uncharted, #nyhetstips


Medlem

Är väldigt sent ute men har precis spelat igenom Uncharted 1 och 2 och har 14% kvar på 3an, och jag tycker detta stämmer väl överens med hur allt spelas ut i spelet. Ruggigt bra serie och det känns bra att man har 4an och ett stand alone DLC kvar att spela

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Är väldigt sent ute men har precis spelat igenom Uncharted 1 och 2 och har 14% kvar på 3an, och jag tycker detta stämmer väl överens med hur allt spelas ut i spelet. Ruggigt bra serie och det känns bra att man har 4an och ett stand alone DLC kvar att spela

Då har du det bästa kvar då Spelade nyligen igenom Uncharted 1-4 + Lost Legacy för första gången.

Inaktiv

Spelserien är suverän från början till slut. Glöm dock inte The Golden Abyss till Vitan: också mycket bra!

Medlem

@anon_98854:

Skulle de inte göra en remake på Golden Abyss till ps4 då de flesta har missat äventyret då många aldrig köpte vitan inklusiv mig själv då jag lätt hade köpt det om det släpps på nytt ?

Medlem

@Kerrai: Har inte kört Lost Legacy men tycker att 4an är långt långt mycket bättre än de tidigare delarna så have fun

Medlem
Skrivet av submariner:

@Mjauv:

Skulle de inte göra en remake på Golden Abyss till ps4 då de flesta har missat äventyret då många aldrig köpte vitan inklusiv mig själv då jag lätt hade köpt det om det släpps på nytt ?

Det första jag hittade var denna artikel från april i år : Uncharted Golden Abyss remake for PS4

Och där står det bl.a. " I think that’s not completely out of the question. I mean it’s not entirely up to us, obviously. I think I was asked this at Eurogamer Expo and Shuhei Yoshida was sitting in the front row and I pitched it off on him and I was like, “you have to go talk to Shu about this,” which is what the case is.

But it’s definitely not out of the question. I mean anything is possible. I know there hasn’t been talk about that recently, but there’s no reason why it can’t happen either."

Har inte heller spelat det så skulle vara nice då jag slaktat ut allt annat i Uncharted väg otaliga gånger

Medlem

Jag tycker att det känns som en dåligt design idee om det behövs förklara typ 100 år efter 4 (eller snarare 6) spel, eller?

Medlem

Å jag tänkte tvärtom, att att Nate inte dör förrän han träffas.


signatur

autograph

Inaktiv

@submariner: det har jag svårt att tro. GA på PS4 vore en underväldigande upplevelse.

1
Skriv svar