P.T. for PC – testa teasern för nedlagda Silent Hills

Robot
P.T. for PC – testa teasern för nedlagda Silent Hills

Någon har återskapat Kojimas teaser.

#kojima, #konami, #pt, #silent-hills


Medlem

Vad trevligt. Ångrar mig rejält att jag aldrig tog hem denna teaser demo till PlayStation 4. Detta MÅSTE ju bara testas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Har fortfarande kvar teasern på Playstationet, kommer nog inte spela det igen för ens man är pensionär men vägrar ta bort. Roligt för de som aldrig testade det.

Medlem

Undrar vad Konami säger när de upptäcker detta.

Medlem

Har även jag kvar denna "teaser" på mitt PS4:a. Vill minnas att PS4:or med denna "teaser" på blev ganska eftertraktade ett tag då "teasern" togs bort från PS-store.

Har faktiskt "klarat" denna "teaser", men lösningen var väldigt komplex och aldrig något jag skulle klarat utan en utförlig instruktionsvideo på Youtube. Om alla stegen som visades i videon var nödvändiga vet jag inte, men jag utförde det till punkt och pricka, och då "klarade" jag det.

SoL
Medlem

Själv har jag P.T sparat på ett USB minne, undrar vad de kan vara värt hmm?

Medlem

@SoL: Vill du byta mot en mobil med Flappy Bird?

1
Skriv svar