Fler detaljer om Fallout 76 & Starfield

Robot
Fler detaljer om Fallout 76 & Starfield
Medlem

Märkligt att jag blir mindre sugen ju mer de pratar. Bethesda brukade ha motsatt påverkan på mig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Geeks Gaming
Skrivet av Ravenknight:

Märkligt att jag blir mindre sugen ju mer de pratar. Bethesda brukade ha motsatt påverkan på mig.

Jag delar inte nödvändigtvis dina känslor men förstår helt hur du menar.
I min mening skulle man (med starfield och tes VI) teasat och sen hållt tyst. För mycket hype brukar inte leda till en succé, tvärt om (ja ”no mans sky”, jag tittar på dig!).

Fallout 76 ligger närmre i tiden men även där kan man nästan tillämpa detta. Om man inte konkret kan visa upp hur allt fungerar riskerar man att skapa mer förvirring och oro än nytta.

Medlem

Grymt taggad på Fallout, hoppas verkligen att det blir bättre än det tidigare skräp de släppt.

Att man måste visa upp hur allt fungerar kan jag inte alls hålla med om. Ingen gör det idag, så varför Bethesda skulle göra det förstår jag inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nog mer sugen på Starfield än nya Fallout, tyvärr :/ Annars brukar inte rymdspel vara nån hit hos mig.

Medlem

Praise be to Todd Howard... Amen!


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Starfield kommer bli bra grejjer


signatur

Meep!

Medlem

@Ravenknight: jag får känslan att de har tappat sin innovation.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar