Bsiege - ”Pillade” du hårt/nerdigt och länge :) med Lego eller t.o.m. Meccano när du var liten?

Medlem
Bsiege - ”Pillade” du hårt/nerdigt och länge :) med Lego eller t.o.m. Meccano när du var liten?

Bsiege
https://steamcommunity.com/app/346010/

4,79 Euro (40% av t.o.m. 5/7 2018)

Om du var/är en byggare med fantasi och gillar problemlösning med en leksakslåda av oanade VL mått, detta kanske kan vara något för dig.
Känner mig själv efter att ha lekt lite ”rätt upphetsad”

En grymt tight och endast en 500mb stor nedladdning, inte helt vanligt idag till en kostnad av 50:- sek just nu som ger hur mycket nöje och glädje som helst för de med intresse åt konstruktion/problemlösnings hållet.

Nu har vi alla olika preferenser, och det finns videos på rent otroliga kreationer, MEN! Jag rekommenderar verkligen att hoppa allt sådant och börja från botten, möjligtvis med den enkla guiden nedan som är en grundläggande guide, och inte så ”spännande” och försöka köra så långt du kommer med din egen fantasi.

Besiege - Tutorial #1 - Basic blocks and controls,
(finns 3 delar som inte ger iväg för mycket, men ger ett hum, räcker väl med första delen för en bas)

Lite om blocken,
http://besiege.wikia.com/wiki/Build_Basics

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Stött på spelet några gånger förr men efter ditt tips så tänkte jag att det är dags att testa det. Riktigt roligt faktiskt, man kan bygga väldigt komplicerade saker om man sitter o knåpar ett tag. Riktigt kul i alla fall!

Tack för tipset!

Svar ja, verkar kul det där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar