Jurassic World Evolution har får nytt gratis-dlc

Robot
Jurassic World Evolution har får nytt gratis-dlc

Dom får gärna förbättra den dåliga Ai:n på dinosaurierna, för den är ju bara usel, och sen göra nåt åt den tråkiga klicka och fylla på maten simulatorn för ibland känns det som att man bara håller på och gör det..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Hela spelet känns lite konstigt. Efter man låst upp en ny ö och åker dit så skiter man ju i den förra ön man har, också fortsätter det liksom så hela tiden. Iaf för mig.
Skoj ett tag men alldeles för repetitivt.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Hela spelet känns lite konstigt. Efter man låst upp en ny ö och åker dit så skiter man ju i den förra ön man har, också fortsätter det liksom så hela tiden. Iaf för mig.
Skoj ett tag men alldeles för repetitivt.

Har återvänt till alla öar för att låsa upp nya saker som man inte kunde låsa upp när man väl var på just den ön då man behövde något som man låser upp längre fram i spelet för att klara uppdraget. När man har klarat ut spelet och låst upp allt så finns det inget riktigt sug att starta spelet igen. Visst, jag har 40+ timmar loggade och har haft skoj, men Operation Genesis kunde man spela i vad som kändes som en evighet.

1
Skriv svar