Just Cause 4 - Första intryck, direkt från E3

Robot
Just Cause 4 - Första intryck, direkt från E3

Vi fick se den allra första presentationen av Avalanche Studios kaossimulator.

#avalanche-studios, #e3-2018, #just-cause-4, #kaoz, #rico


Inaktiv

Nästan märkligt att det fortfarande saknas MP(?)

Medlem

"De enligt utsago ha gjort fordonsstyrningen men det är inget vi kan bekräfta förrän vi själva testat."
Kanske är för tidigt på morgonen men vad är det dom gjort med fordonsstyrningen? Fattar inte meningen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Pallar inte läsa alla artiklar här, men är det fortfarande inte coop?! Kom igen, hur många bensinmackar orkar folk paja, SJÄLV....


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Nästan märkligt att det fortfarande saknas MP(?)

Ja verkligen. Nu är jag ingen som gillar Battle Royale, men det känns som att Just Cause hade varit ett perfekt spel för det, så det är förvånande att Avalanche inte satsar på MP.

Inaktiv

@Bojkott: Ja oja särskilt då det finns en relativt populär mod till JC2 (och tydligen JC3 efter en snabb sökning). Nu har jag inga siffror men självklart får inofficiella mods mindre spelare än om de skulle göra ett MP-läge själva men de måste ju fatta själva potentialen här. Någon form av Free Roam/Co-op (tänk GTA, Saints Row) och/eller där man skjuter på varandra som deathmatch, battle royal osv.

Som Hipster skrev, hur många spel orkar folk spränga bensinmackar själv? Storyn är alltid ganska tam och aldrig riktigt fokuset i Just Cause så det blir mycket same same i spel efter spel.

Medlem

Bra om de skippar story, eller nästan. Glömmer aldrig 99,97% buggen i Just Caus 2, Gav mig fasiken på att klara 100% under 1 år men så läste jag, efter hundratals timmar nötande i spelet, att Avalanche glömt lägga ut tre saker och 100% var en omöjlighet. Själva teg de ihjäl saken istället för att fixa det i en uppdatering.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar