Ska kunna bli en ny Halo-, Gears-värld – därför försenas Crackdown 3

Robot
Ska kunna bli en ny Halo-, Gears-värld – därför försenas Crackdown 3

Släpps 2019 (?), avslöjades redan 2014.

#crackdown-3, #windows-10, #xbox-one


Medlem

Microsoft har gjort allt rätt efter skandalen förutom att leverera bra 'first party games'.

Dom har även misslyckats med att leverera ett eget spel som ska kunna övertyga kunder att köpa en Xbox one X. Det har märkts tex när MS köper ett års exklusivitet för tomb raiders 2, nu har dom köpt upp ninja Theory av samma anledning att dom behöver få ut bra exklusiva spel.

Dom vill följa samma spår som Sony som levererar nära perfekta spel, det får kosta vad det kostar för Sony är det viktigare att sälja konsoler och det gör dom med sina egna spel och dom har en hel del nu.

Medlem

Looks amazing, kommer man att spela som Terry Crews i singeplayer? Ingen från FZ som har något inside scoop?

Medlem

Jag behöver mitt Crack nu, eller helst flera år sen... enda exklusiva spelet till Xbox jag dreglat efter eftersom Crackdown 1 var helt klart det bästa open world spelet nånsin. GTA och andra har inget att sätta emot där.

Medlem

Spelet ser ut som skit! Det ser ut som ett fult spel till Xbox 360, och knappt ens det. Usch!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Spelet ser ut som skit! Det ser ut som ett fult spel till Xbox 360, och knappt ens det. Usch!

Tror du måste gå till en ögonläkare eller optiker för något är fel.

Medlem

@Oggmeiler: Min syn är perfekt, tackar som frågar. Däremot lär dina referenspunkter vara något defekta.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
1
Skriv svar