Fallout 76, Elder Scrolls och Rage 2 – FZ sammanfattar Bethesdas E3-presentation

Robot
Fallout 76, Elder Scrolls och Rage 2 – FZ sammanfattar Bethesdas E3-presentation

För alla som inte orkade hålla sig vakna under nattens konferens.

#bethesda, #e3, #e3-2018, #fallout-76, #rage-2, #the-elder-scrolls-vi


Medlem

Pepp för Starfield och Elderscrolls VI. Pass på Fallout 76, Rage, Doom och annat "röjjigt".

Medlem

Helt uppenbart så har Bethesda tröttnat på alla frågor om vilka spel som kommer härnäst, så därför gör dom klart att det är Fallout 76 först och främst, efter det kommer dom satsa helhjärtat på Starfield och först när det är klart kommer som börja med Elder Scrolls 6.
Så jag skulle tro att nästa Elder Scrolls är minst 6 år bort.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tror inte att elder scrolls kommer till denna generationen konsoller tyvärr utan till nästa misstänker jag!

Medlem

@StrongBad: tror inte alla jobbar på samma spel. Skulle tro två år max. Finns ingen poäng att släppa en teaser för att sedan låta folk glömma bort spelet helt. Jag skulle tro att två års hype train är att vänta

Medlem

Jag hoppas verkligen att man kan spela själv utan andra i Falllout 76, jag hatar folk och multiplayer.
Jag vill inte bli skjuten på av andra spelare eller få en icbm på mig utan jag vill ha story mode och möjligheten att bjuda in en kompis om jag känner för det.

Medlem

@InsaneSharky: låter på infon som du kan glömma det. På beskrivningen verkar det vara ett spel i Conan: Exiles anda.


signatur

I drank what?

KoP
Medlem
Skrivet av Mirage:

@InsaneSharky: låter på infon som du kan glömma det. På beskrivningen verkar det vara ett spel i Conan: Exiles anda.

Fast i Conan kan du lira privat, själv eller med vänner utan massa randoms. Så blir FO76 som Conan så är det tummen upp.

MEG
Medlem

Ni skriver "gedigna presentationer från EA". Är det vad ni tycker om EA presentation?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@MEG: Den höll väl rätt bra nivå eller vad tycker du?

Medlem

Oj oj oj, Bethesda ägde, gillade pretty much allt utom Fallout. Doom2 drömmen blev sann:D

Ambassadör
Xbox

Det var mest skit...

Rage 2 såg röjigt och bra ut dock. Starfield och Elder Scrolls VI annonserade de ju bara för att visa att de jobbade på något vettigt efter den kavalkad av bajs de visade upp i övrigt.

Fallout 76 var ju helt ointressant. Än mer kräks var mobilspel, kortspel och VR... haha wtf.

Dessutom var konferensen sjukt cringe, och som de sa i studion: Firmafest med ryggdunk! Haha nä det lämnade ingen hype direkt.


signatur

Jump in.

Medlem

@KoP: Det har du rätt i, tänkte inte på det. Jag får då rätta mig att det låter som Conan: Exiles i enbart online läge


signatur

I drank what?

KoP
Medlem
Skrivet av Mirage:

@KoP: Det har du rätt i, tänkte inte på det. Jag får då rätta mig att det låter som Conan: Exiles i enbart online läge

Vi kan ju hoppas att Fallout 76 blir så iaf. Annars kan det bli segt om det ska springa runt massor utav sabotörer. :/

1
Skriv svar