Möt Fractured Lands – ett postapokalyptisk Battle Royale?

Robot
Möt Fractured Lands – ett postapokalyptisk Battle Royale?

Om rubriken lockar borde trailern göra det också. Vänta, var det där en T-Rex..?

#battle-royale, #fractured-lands, #mad-max


Medlem

Ja, var ju verkligen ett till BR som fattades i våra liv.

Medlem

Hoppas inte PLAYERUNKNOWN'S LAWYER stämmer dom nu bara...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Haha det här ska testas!

Medlem

Tycker vissa delar var väldigt likt Pubg, typ radarn längst upp i bild ser ju likadan ut. Samt kill feeden när du dödar någon såg ju ut att vara direkt kopierat från pubg

Medlem
Skrivet av Kappa:

Tycker vissa delar var väldigt likt Pubg, typ radarn längst upp i bild ser ju likadan ut. Samt kill feeden när du dödar någon såg ju ut att vara direkt kopierat från pubg

Ja jag fick också PUBG-vibbar av interface och "1 kill" texten som dök upp osv. Nästan så jag undrade en sekund om det var PUBG utvecklarna som gjort en mod.

Men det verkar ju kul med fordonsfokuset. Hade nog till och med önskat att man inte kunde kriga utanför fordon. Bara ett stort destructions derby BR. Pajar bilen får man hitta ny. Men det kanske kan komma sådana servrar med tiden.

Inaktiv

Det ser ut som om de borde ha lagt mer fokus på bra fysik i spelet om det ska handla så mycket om fordon. Väldigt många ryckiga animationer och bilar som stannar tvärt etc. Som om bilarna var viktlösa i vissa lägen.

Medlem

Det där såg ju lite roligt ut faktiskt!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Kul koncept, men jag blir mer och mer kritisk till alla dessa BR. Det dyker upp så mycket som är halvkasst, ooptimerat, och i Alpha-stadie. Visst, detta såg ut som en rolig twist på det hela, men fysiken var helt horribel. Om man tittar noga på trailern ser man att animationerna är helt åt helvete dåliga, vilket förmodligen är anledningen till att de visade ungefär 0.2 sekunder av motståndares rörelser. Vid 1:09 ser man en motståndare moon walka framlänges i fjärran.

Det känns som ett spel som kan vara lika roligt som PUBG, men som kommer göra mig helt vansinnigt galen med massa buggigt skräp och dålig tickrate på server som gör det ospelbart - precis som PUBG.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Kul koncept, men jag blir mer och mer kritisk till alla dessa BR. Det dyker upp så mycket som är halvkasst, ooptimerat, och i Alpha-stadie. Visst, detta såg ut som en rolig twist på det hela, men fysiken var helt horribel. Om man tittar noga på trailern ser man att animationerna är helt åt helvete dåliga, vilket förmodligen är anledningen till att de visade ungefär 0.2 sekunder av motståndares rörelser. Vid 1:09 ser man en motståndaren moon walka framlänges i fjärran.

Det känns som ett spel som kan vara lika roligt som PUBG, men som kommer göra mig helt vansinnigt galen med massa buggigt skräp och dålig tickrate på server som gör det ospelbart - precis som PUBG.

Haha bra catch men moonwalk'arn

Medlem

Ska undvikas som pesten.

Medlem

Meh, den var ju inte riktig. Det var en staty!


signatur

autograph

Medlem

max max ELLER

1
Skriv svar