Livet efter Detroit – Quantic Dream redan igång med "flera projekt"

Robot
Livet efter Detroit – Quantic Dream redan igång med "flera projekt"
Medlem

Hur lång tid kan det ta tills priset för spelet sjunkit? Konsolspel är ju svindyrt enligt mig.

Medlem

Yes! Blev glad att höra att spelet sålt så pass bra, en pusch för att singleplayer inte är död!

Medlem

Lirade ut spelet idag och älskade varje minut. Vilket fantastiskt sci-fi äventyr med vacker musik med mystiska pianoslingor, välskriven handling o dialog. Varje val har tunga konsekvenser så man får verkligen tänka till. O vilken grym grafik spelet hade med otroliga ansiktsanimationer o motion cap. Tog mig kanske 14 timmar med spelet men då tar jag tid på mig i SP o utforskar mycket. Alla mina huvudpersoner överlevde iaf i slutet. Spelet har ju stort om spelningsvärde märker man där jag ska testa att spela bad guy nästa gång jag lirar. Väldigt mycket gråsoner i spelet och dess många olika val. Alla PlayStation 4 ägare som gillar Quantic Dreams spel måste äga detta också som jag ser som deras bästa hittills. Även Life is Strange folket bör titta hit. Jag är mycket nöjd med detta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar