Senaste filmen du såg

Sida 10 av 10
2019-05-17 11:19

Fick hem lite "nya" laserdiscs igår och bland dom fanns lite klassiker jag inte sett sedan barndomen.

Först ut bland dessa var "Hero and the Terror" från 1988 med Chuck Norris.

Lite annorlunda för att vara en Chuckenfilm då det inte är en ren actionfilm utan en thriller där han jagar en ytterst otrevlig mentalsjuk seriemördare.

Håller fortfarande enligt mig. 3/5.

2019-05-17 11:40

Killinggängets Ben och Gunna - en liten film om manlig vänskap

2019-05-23 08:36

Bumblebee

Länge sen jag blev så positivt överraskad. Jag gillade verkligen den här filmen. Mindre Michael Bay-action och mer karaktärsutveckling. CGI-robotarna i den här filmen har mer personlighet än de mänskliga skådisarna i Transformers-filmerna. Lätt en stark trea i betyg.

2019-05-23 15:04

John Wick 3

Actionscenerna är fortfarande oslagbara, men lönnmördarorganisationerna blir mer och mer absurda ju mera som avslöjas om dom och dess hierarkier och regler, och jag bryr mig mindre ju mera jag får veta. Less is more.

4/5 fortfarande en mycket bra actionfilm, men inte längre någon solklar femma som sina föregångare var enligt mig.

2019-05-23 23:25
Skrivet av SID 6.7:

Fick hem lite "nya" laserdiscs igår och bland dom fanns lite klassiker jag inte sett sedan barndomen.

Först ut bland dessa var "Hero and the Terror" från 1988 med Chuck Norris.

Lite annorlunda för att vara en Chuckenfilm då det inte är en ren actionfilm utan en thriller där han jagar en ytterst otrevlig mentalsjuk seriemördare.

Håller fortfarande enligt mig. 3/5.

Lol.. Sitter fan å kollar på Walker Texas Ranger när jag läser din kommentar

2019-06-10 16:09

Äntligen kom Captain Marvel i bra kvalitet. Får lov att säga att den var bättre än väntat.
Upplevde inte heller att den skulle vara så politiskt laddad som jag tidigare fått intrycket av från en hel del håll.

Några girlpower-moments men det är väl inget att höja ögonbryna över?

Helt ok film... 6,5/10.

Sida 10 av 10