Ickechocken: mobila Battlegrounds är en enorm framgång

Robot
Ickechocken: mobila Battlegrounds är en enorm framgång
Medlem

Pengarna rullar in

Medlem

>PC


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Snart kommer det inte vara konsolerna som håller tillbaka spelutvecklingen utan mobilerna och det är ju ännu värre. Tänk en dålig port från Iphone där man måste ha en pekskärm för att köra senaste Cod på datorn.

Inaktiv

@jOnÄTÄn: Hört talas om Deux Ex: The Fall?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@jOnÄTÄn: Hört talas om Deux Ex: The Fall?

Nej ingen serie jag varit intresserad av?

Geeks Gaming

Det tråkiga i sammanhanget är att spelet flyter bättre på mobil än det gör på datorn, inget problem med lagg eller annat, går även att köra premade. Men ja kommer säkert nån gång detta decennium till desktop....

Moderator | Testpilot
Skrivet av TheMadPanda:

Det tråkiga i sammanhanget är att spelet flyter bättre på mobil än det gör på datorn, inget problem med lagg eller annat, går även att köra premade. Men ja kommer säkert nån gång detta decennium till desktop....

Har folk fortfarande stora problem? För mig flyter det riktigt fint på PC nu faktiskt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har en S8+ och spelet valde mediumgrafik?

Går ju att spela, men jobbiga kontroller.

Medlem

De skulle ha använt samma mobil-motor till PC......

Avstängd

Förstår verkligen inte hur folk kan intressera sig i handhelds öht, mobiler specifikt. Ger mig verkligen ingenting.

Avstängd

Har prövat det och fick kycklingmiddag på första försöket. Otroligt dumma botar och jobbiga kontroller. Är då inget jag kommer spela igen.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

@jOnÄTÄn: Varför ett frågetecken i slutet av din mening? Hursomhelst; Deus Ex: The Fall tror jag först var ett mobilspel som sedan blev (väldigt dåligt) portat till bla PC.

Medlem

@neohasse: gör väl det? Ue4 alltså?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

@anon_119148: Satte ett frågetecken efter meningen eftersom jag undrade vad du menade. Och det fick jag ju svar på nu.

1
Skriv svar