Conan Exiles lanseras idag – har redan sålt i en miljon ex

Robot
Conan Exiles lanseras idag – har redan sålt i en miljon ex

Låt k*kmätartävlingen börja!

#conan-exiles, #funcom


Medlem

Det är ett grymt spel som jag nog skulle vilja kalla bäst i genren, har investerat ca. 500 h sedan det släpptes som early access och det är fortfarande lika kul.
Jag vet att FZ inte riktigt ser spelet för alla kukarna men som tur är har de flesta en annan inställning.

Avstängd

Vadå kakmätartävling? Varför ska man mäta kakor?

Avstängd

Satt och kollade en stream på ps4 och det såg väl sådär ut typ.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Det är ett grymt spel som jag nog skulle vilja kalla bäst i genren, har investerat ca. 500 h sedan det släpptes som early access och det är fortfarande lika kul.
Jag vet att FZ inte riktigt ser spelet för alla kukarna men som tur är har de flesta en annan inställning.

Ser inte riktigt vad som är så bra med det jämfört med till exempel ARK? Det är typ samma grej förutom att det finns mycket mindre content i Conan?

Medlem

Såatte.. Har fz.se styrt upp en officiel server än? ^^

Medlem
Skrivet av breahl:

Satt och kollade en stream på ps4 och det såg väl sådär ut typ.

Satt och kollade en stream på PC och det såg riktigt illa ut...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@PrinceToadstool: nej, du har läst fel. Kokmätartävling, slarvigt uttryckt ”tävling i grenen tillika konsten att koka vatten på kortast möjlig tid”.

Medlem

Fan va bra! Mer spel i detta universum tack!

Medlem

Har sett en del gameplay från spelet. Ser ju rätt meh ut. Gillar dock Conan världen.
Största frågan jag har är; kan man slå kameler på käften?

Medlem

Vore intressant att prova igen och se om det blivit bättre. Vid EA release var det katastrof och det enda spel jag försökt lämna tillbaka på Steam. Mitt andra försök några månader senare var inte bättre det heller. Sedan dess har jag undvikit spelet som pesten.

Jag tror nog dock att jag kommer bli besviken igen.

Medlem

Kökmätar??


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar