Favorit i repris när Shadow of the Tomb Raider pc-förstärks av Nvidia

Robot
Favorit i repris när Shadow of the Tomb Raider pc-förstärks av Nvidia

Precis som i fallet Rise of the Tomb Raider.

#nvidia, #shadow-of-the-tomb-raider, #windows


Medlem

Synd att det går så bra för Nvidia att nästa generationskorten lär inte komma i år.

Medlem

Åh, nej.... inte gamefails igen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Åh, nej.... inte gamefails igen.

vad är problemet ? flöt ju klockrent på geforce kort...

Medlem
Skrivet av Keima:

Synd att det går så bra för Nvidia att nästa generationskorten lär inte komma i år.

Snarare synd att AMD verkar gett upp helt.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vad är problemet ? flöt ju klockrent på geforce kort...

Ja det var riktigt jävla bra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kommer shoppa det till Steam och jag gillar verkligen Nixxes som gör stabila portningar. Synd att inte flera större studios kunde anlita kompetenta devs för PC port.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vad är problemet ? flöt ju klockrent på geforce kort...

Var inga problem med AMD kort heller inte för mig i alla fall.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vad är problemet ? flöt ju klockrent på geforce kort...

Batman - Arkham knight, fallout 4, the witcher 3 (som fortfarande patchas på grund av problem trots att det släpptes för 3 år sedan) bara för att nämna några som dragits med prestandaproblem. Och har man inte ett high-end nvidiakort är det lika bra att slå av allt vad det innebär med gameworks då dessa slår på onödigt mycket tesselering utan knappt någon skillnad rent visuellt. Och de som köper top-end kort kommer antagligen att bli gimpade med flit när nya generationen kommer då de är tvärsäkra på att folk kommer köpa senaste igen.....

Men det förstås, nu har ju dessa blivit patchade men ständigt försöker nvidia "slå ner" på amd genom att utveckla teknologier som låser användaren till deras egen hårdvara istället för amd som gav vulkan som båda kan använda.

Låter videon tala för sig själv: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=O7fA_JC_R5s
Jag hoppas att de inte gör likadant för nya Tomb raider. Kommer nog köpa det till mitt ps4.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar