Westworld säsong 3!*

Medlem

Första avsnittet av säsong 3 känns bra, mycket bättre än den fruktansvärda säsong 2. Säsong 1 håller jag fortfarande som något av det bästa jag har sett i tv-väg de senaste tio åren, så min besvikelse över säsong 2 var monumental. Säsong 3 känns väldigt annorlunda. Jag stör mig fortfarande på Dolores, men annars känns det bra.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Första avsnittet av säsong 3 känns bra, mycket bättre än den fruktansvärda säsong 2. Säsong 1 håller jag fortfarande som något av det bästa jag har sett i tv-väg de senaste tio åren, så min besvikelse över säsong 2 var monumental. Säsong 3 känns väldigt annorlunda. Jag stör mig fortfarande på Dolores, men annars känns det bra.

Tänk vad man kan tycka olika. Westworld S1 var en riktig snarkfest i mina ögon. Aldrig haft så svårt att hålla mig vaken tror jag. Somnade nästan mitt i varje avsnitt. Tyckte personligen bättre om S2 faktiskt. Slipper man nu dessutom parken i S3 blir det kanske ändå lite bättre.

Westworld borde vara en toppserie för mig. Älskade LOST, gillar generellt mystery box-upplägget. Serien har tyvärr känts lite för pretentiös och "skitnödig".


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Var riktigt nöjd med första säsongen men den känslan grusades för mig av säsong 2...Har ingen pepp alls för någon fortsättning, men ser gärna om säsong 1 så småningom


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lovande första avsnitt ändå. Tryckande stämning, skönt att slippa parken.

Skrivet av SoL:

Nja. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Jag har så jäkla höga förväntningar på westworld efter två as grymma säsonger. Men efter gårdagens avsnitt vetifan alltså. Det känndes mer som att jag kollade på cyberpunk i tv serie format än westworld.

Håller med SoL, är inte alls imponerad av första avsnittet. Kändes lite för mycket som generisk sci-fi(-action).


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

12
Skriv svar