Efter 4 år – The Forest lämnar early access

Robot
Efter 4 år – The Forest lämnar early access
FM-guru
F.d. Sisyr

Ett av de bättre spelen i genren jag lirat. Det rår inte på Subnautica, men annars är det få som matchar.

Medlem

Har bara sett det här sporadiskt när det var nytt, men kan någon säga om det finns ett mål och ett slut i spelet? Någon riktig story?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Har bara sett det här sporadiskt när det var nytt, men kan någon säga om det finns ett mål och ett slut i spelet? Någon riktig story?

Du ska hitta din son om jag inte minns fel

Medlem

@Vercadi: yep, efterplankraschen blir din son bortrövad och man ska hitta honom samtidigt som man upptäcker att något inte stämmer med ön *spooky*


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt spel med svår svårighetsgrad. Det är ett av få spel jag spelat där man faktiskt måste planera noga inför en exkursion och kanske inte klarar av det om man planerat slarvigt.

Medlem
Skrivet av Javas:

@Vercadi: yep, efterplankraschen blir din son bortrövad och man ska hitta honom samtidigt som man upptäcker att något inte stämmer med ön *spooky*

Kan man hitta sonen? Har spelet ett "riktigt" slut?

Medlem

2 spooky for me

Medlem
Skrivet av Tokas:

Kan man hitta sonen? Har spelet ett "riktigt" slut?

Yes.

Medlem
Skrivet av Aphex:

Utan att spoila storyn så kan jag bara säga: Efter introsekvensen så börjar spelet som ett open world spel. Du har målet att hitta din son, men hur du ska göra det och hitta de första ledtrådarna måste du själv upptäcka (eller googla). Under resans gång så kommer mer saker att hända och slutområdet i spelet är rätt intressant, inte vad jag förväntade mig

Och ja, spelet har ett riktigt slut med cinematic å allt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kunde inte låta bli, sorry.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ett av de definitivt bästa coop-upplevelser jag haft. Helt suveränt spel!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar