Sea of Thieves-tävlingen klar! Vann du en Xbox One X från Inet?

Robot
Sea of Thieves-tävlingen klar! Vann du en Xbox One X från Inet?

En konsol, en gamepad och tio spel har hittat sina ägare.

#fff, #f8f8f8, #fz, #seaofthieves, #nesclassic, #c9c8cd, #inet, #microsoft, #rare, #sea-of-thieves, #tavling


Medlem

Riktigt fina bidrag. Grattis till vinnarna, och bra jobbat.

Medlem

Grattis #Datapalmen, väldigt snyggt!

Medlem

Hur klarar man spelet som Datapalmen skickat in? ^____________^

Medlem

Helt rätt bidrag vann, det var gjort till perfektion i form av den retro-anda som den försökte, och lyckades, efterlikna. Underbart bra gjort, hade fan köpt ett xbone till dig om du inte vunnit #Datapalmen

Medlem

Grattis till Datapalmen. Det bidraget bara skrek vinnare när jag såg det bland kommentarerna.

Och grattis till alla andra vinnare också.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Grattis till alla som vann, otroligt många kreativa och ambitiösa bidrag. Kul att se!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Tack tack.

Detta var trevligt att starta dagen med.
Tyckte det var många fyndiga och bra bidrag så det har varigt spännande ett par dagar nu.

Har varigt sugen att testa att göra lite pixelgrafik ett tag så tänkte detta var ett perfekt tillfälle att få tummen ut och göra nått för en gång skull.
Kul att folk verkar gilla den.

hajj.

Medlem

Värdig vinnare!
Många fina bidrag.
Men måste nog ändå säga att min favorit var " Calle Kanonkula "

Medlem

stort grattis till Datapalmen


signatur

God is dead

Medlem

Grattis Datapalmen! Den var jävligt bra gjort, well done.

Medlem

Jo, precis det jag sa hände.

Redaktör

@raxogox: Lotterilagstiftningen kräver en kreativ insats av deltagarna när priserna är värda över en viss summa (ca 700-800 kr). Därför kör vi det här upplägget.

Alla verkar överens om att rätt bidrag vann denna gång. Jag vet ingen bättre tävlingsmodell än såna vi kör nu, dvs fria tyglar att skapa något. Man belönas ju för att vara duktig på något, och alla tävlingar kan inte passa alla. Det är ju samma sak när vi kör kunskapsbaserade (ej googlingsbara) flervalsfrågor, då handlar det om kunskap - vilket heller inte alla har.

Du får mer än gärna skriva om du har något förslag, antingen här eller i PM till mig, så kikar vi på det.


signatur
Medlem
Skrivet av raxogox:

Jo, precis det jag sa hände.

Dålig förlorare?

Medlem

Grattis till alla segrare

En riktigt kul tävling med många fantastiska bidrag


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Grymt bra jobbat av alla vinnarna!

Finns det någon som helst möjlighet att få feedback som förlorare på vad som vägde till för och nackdel till ens bidrag? Frågar främst då mitt bidrag är ett spel som kommer fortsätta jobbas på även efter denna tävling och tar gärna den feedbacken som finns.

Helt rätt vinnare i mina ögon, grattis till er alla! (Bra jobbat till många av er som liksom mig inte riktigt nådde dit också såklart!)

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@raxogox: Lotterilagstiftningen kräver en kreativ insats av deltagarna när priserna är värda över en viss summa (ca 700-800 kr). Därför kör vi det här upplägget.

Alla verkar överens om att rätt bidrag vann denna gång. Jag vet ingen bättre tävlingsmodell än såna vi kör nu, dvs fria tyglar att skapa något. Man belönas ju för att vara duktig på något, och alla tävlingar kan inte passa alla. Det är ju samma sak när vi kör kunskapsbaserade (ej googlingsbara) flervalsfrågor, då handlar det om kunskap - vilket heller inte alla har.

Du får mer än gärna skriva om du har något förslag, antingen här eller i PM till mig, så kikar vi på det.

Jag håller med om att rätt bidrag vann, det är ju ett mästerverk som väldigt få skulle kunna göra själva. som du sa tidigare "Sen är det fina priser, då får man anstränga sig."

Men vad jag tycker är att om det är fina priser så borde det vara något som de allra flesta kan gå med i, som kunskapsbaserade flervalsfrågor, visst man skulle kunna anstränga sig lite extra och göra något kreativt men det skulle vara hästlängder från de mästerverk som presenterades i vinnarlistan och det vet man redan från start att det skulle ske, så det finns inte ens motivation att försöka vilket gör det lite tråkigt. Det är väldigt nischat att kunna producera mästerverk som de som vann gjorde.

Jag förstår också att jag framstår som väldigt saltig och kanske även självisk men jag tror ändå att det finns många fler som tycker som jag men som inte vill yttra sig för uppenbara anledningar.

Redaktör

@raxogox: flervalsfrågor räcker inte för att det ska slippa klassas som lotteri.

Den här tävlingen hade fria kreativa tyglar, just för att inte premiera specifikt kunnande (teckna, fota, skriva, filma...). Jag ser inte hur vi skulle kunna göra annorlunda och leva upp till lagens krav och dina önskemål. Gör du?


signatur
Ambassadör
Xbox

Synnerligen värdig vinnare! Grattis!

Spelet är vackert på One X och kontrollen är grym!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar