CD Projekt antyder att Cyberpunk 2077 blir en crossgen-titel

Medlem
Skrivet av Vercadi:

3 spel som exempel är snyggare än majoriteten av spelen på PC.

Majoriteten av PC spelen är snyggare än PS4 spelen.

Ja, jag skrev inte att alla spel är snyggare då det inte stämmer, men jag kontrade en medlems utlåtande om att det är som att kliva bakåt 10 år i tiden när man spelar konsol Vissa exklusiviteter till konsol slår även de snyggaste spelen till PC på fingrarna rent tekniskt, men det är såklart väldigt sällsynt att det händer.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Natrium:

Ge mig enbart PC och next gem, current gen på konsolerna är som att titta 10 år bakåt i tiden

Men sluta nu. 10 år bakåt!!! Vad trött man blir av allt detta Konsol vs PC krig.

1. Klart som fan att en fläskig PC för 20-30 papp har bättre grafik en en förbannad konsol för 5 papp. Du får vad du betalar för. Likadant med mycket annat här i livet. Allt är relativt och allt blir inte bättre av att jämföras när inte ens förutsättningarna är dom samma. Konsoler är gjorda för att du skall sitta skönt i soffan och koppla av medans du spelar och att gemene man skall ha råd med dom utan mycket strul bakom.

2. Helt ärligt när jag spelade tex FarCry 4 så tyckte jag grafiken var riktigt nice även på min 1st gen Xbox one. Sure går säkert inte att jämföra med en dyr PC men för knappt 4000kr som jag köpte den för är det mer än tillräckligt. Grafiken var snygg ändå och upplevelsen sittandes skönt i soffan var kul och gav mig många timmar njutning.

3. Världens bästa grafik betyder tyvärr inte mycket om upplevelsen och spelet i sig inte är tillräckligt bra. Dessutom desto finare saker ditt öga får vänja sig vid desto mer petigare blir det.

Medlem

Tagit rätt många år det här. Ingen press nu.

Medlem

@ratache:
Dom får ta den tiden som dom behöver haha
Jag har väntat på Bannerlord ett tag nu och förväntar mig inte att se det spelet innan jag har fått 8 barnbarn.
Kommer troligen bli samma med det här spelet *Hoppas inte*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

12
Skriv svar