Quiz – Spel som vände på steken!

Robot
Quiz – Spel som vände på steken!

Spelvärldens fula ankungar och de som behövde lite tid på sig.

#quiz, #spelhelg, #stekvändare


Medlem

Tror ni glömde något...

Medlem

@Esri: närå, stäng av adblockern bara

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Esri:

Tror ni glömde något...

Oh, mycket möjligt! Vad?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Medlem

Tappa fokus när SWG kom upp i rutan å hela spelet gick i kras.
Jävla jedi revampen sabba hela liret!

Glömde tom. bort att kolla min score

Medlem

1/10 Det här gick ju bra.

4/10 Det enda svaret jag verkligen kunde var på "Vampire The Masquerade" frågan. Huh, känns som jag haft missflyt med quizzen en 3-4 gånger i rad nu

Medlem

5/10. Hade noll koll på första halvan av frågorna, men fick till en grym comeback på andra halvan

Medlem

Det blev ingen quiz

Medlem

Var ä quizzen?

Jag har ingen Adblocker.

Redaktör
Skrivet av Cybersoul:

Det blev ingen quiz

Skrivet av Exxo:

Var ä quizzen?

Jag har ingen Adblocker.

Vilken webbläsare kör ni?

Det här har mig veterligen aldrig hänt förr, sån gissningsvis är det någon uppdatering som spökar. Antingen i browser eller quiz-verktyget.


signatur
Medlem
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

4/10 Det enda svaret jag verkligen kunde var på "Vampire The Masquerade" frågan. Huh, känns som jag haft missflyt med quizzen en 3-4 gånger i rad nu

Bloodlines var nog det enda av de omnämnda spelen som jag har spelat. Självklart fick jag fel på frågan. xD

OT: 6/10. Ibland gissar man bra.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Avstängd

Finns ingen quiz?

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Du är spelutvecklarnas våta dröm! Ett dåligt första intryck biter inte på dig, du bryr dig endast om här och nu. Mindfulness!

Tur man kan ha ibland, kände min inte stensäker på mer än 3-4 frågor...

Hade f.ö. också problem med att få quizen att starta, löstes genom att stänga av adblockern helt och inte bara på FZ.

Medlem

@Tomas Helenius: Chrome, fungerade nu utan ad block

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Lagom-okej godkänt-jobbat! Du tackar inte nej till en historia som slutar lyckligt och ger ut en andra chans med jämna mellanrum.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

7/10. Kan inte mycket om CS, Destiny eller Fortnite rent spelmekaniskt, så det känns logiskt.

En viss Bioware-fråga angående något i deras spel löstes innan jag sett frågan, råkade läsa alternativen först och kryssade utan att tveka.

Medlem

@Tomas Helenius: Adblock till Chrome uppdaterades i veckan, kan vara det som spökar för folk.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vilken webbläsare kör ni?

Det här har mig veterligen aldrig hänt förr, sån gissningsvis är det någon uppdatering som spökar. Antingen i browser eller quiz-verktyget.

Safari. Fungerade dock fint i Chrome, även med uBlock aktiv.

Medlem

2 av 10, har bara spelat igenom ett av spelen så jag är inte förvånad, med det sagt så vill jag inte påstå att slutsatsen var korrekt, att spel bara får en chans av mig, ger gärna spel en andra chans, men bara om jag har något som helst intresse av spelet vilket inte är fallet för de flesta spelen i denna quiz.

Gnällkuk

5/10, mer besviken på Gustavs lurendrej om fredag Ligger hemma däckad med influensa och hög feber och ba ”öh, hur länge har jag sovit egentligen?”


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@tricky: Quizzet släpptes i fredags! Vi lyfte det igen då en del verkar haft problem med att få fram det.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Gnällkuk
Skrivet av Gustav Höglund:

@tricky: Quizzet släpptes i fredags! Vi lyfte det igen då en del verkar haft problem med att få fram det.

Jaha, jag såg aldrig ens tråden i fredags


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

4/10, o man kallar sig gamer

1
Skriv svar