Far Cry 5:s banverktyg innehåller över 9000 modeller

Robot
Far Cry 5:s banverktyg innehåller över 9000 modeller
Geeks Gaming

Har en svag känsla att dom kommer sabba de på samma sätt som Farcry 3. Bra verktyg men multiplayern va så himla broken. Inget anti-cheat. Enbart P2P som jag med handen på hjärtat va det sämsta p2p systemet jag någonsin varit med om (Ja. Till och med CoD har haft bättre).

Så har tyvärr inte jätte höga förhoppningar.

Medlem

Sist gång jag gjorde en bana i FPS var i UT, men det fick inte så bra betyg så det lade jag ned med en gång Blir dock sugen igen i och med detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ju riktigt nice, men då måste det finnas lite flerspelarlägen, annars så är det långt mindre intressant.

Fan vad det vore gött å skapa banor och kötta deathmatch igen.

Medlem

@conthox: själv har jag gjort ett antal i Doom & Doom 2 + lite Quake. Tillsammans med polarna satte man ihop wad-filer (32 banor). Antingen galen co-op eller DM. Roliga spel och ganska mycket frihet (man kunde fejka 3D m.m.)

Inaktiv
Medlem

@Maysay: Det blev en del kartor till StarCraft, både helt egna och modifierade officiella. Vet inte hur många timmar man spelade en custom-version av favoritbanorna med extra mycket resurser, eller varför inte bara slänga i lite eastern eggs.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd

Nu blev FC5 helt plötsligt intressant.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

Nu blev FC5 helt plötsligt intressant.

Först nu?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Minns någon Soldiers at war???

Medlem

Kommer bli så roligt att få testa att skapa lite igen. Bara eska loss lite tid från familjen😊

Avstängd

@conthox:

Ja, jag är skeptisk till Fc generellt, de känns bara som reskins av sina föregångare, dessutom ställer jag mig tveksam till temat för Fc5 (känns anti-vitt..) men att inkludera mod tools/resources för att skapa eget content, om än bara kartor, är alltid bra.

Jag tycker det är kul att leka runt i någon mapeditor, även om jag sällan publicerar resultatet i slutändan.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

@conthox:

Ja, jag är skeptisk till Fc generellt, de känns bara som reskins av sina föregångare, dessutom ställer jag mig tveksam till temat för Fc5 (känns anti-vitt..) men att inkludera mod tools/resources för att skapa eget content, om än bara kartor, är alltid bra.

Jag tycker det är kul att leka runt i någon mapeditor, även om jag sällan publicerar resultatet i slutändan.

Jag förstår vad du menar angående reskins. Kände själv likadant efter att jag spelat 4an (som jag älskade) och sedan Primal (som var helt Ok men fastnade inte på samma sätt för). Tror dock inte att det kommer att störa om man gillar upplägget och miljöerna samt karaktärerna skiljer sig tillräckligt mycket åt. Personligen har jag mycket fantasi och inlevelse, så om jag kommer in i handlingen och lever mig in i miljön så kommer jag inte att tänka på att det är "befria ett radiotorn" i ny tappning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar