FZ:s februari-recensioner – sätt ditt betyg!

Robot
FZ:s februari-recensioner – sätt ditt betyg!

Spyor i öknen och buggiga potentiella mästerverk i recensionsskörden.

#celeste, #civilization-vi, #fe, #kingdom-come-deliverance, #metal-gear-survive, #releaselistan


Medlem

Jag har inte spelat ett enda av de spelen. Var lite sugen på att testa Kingdom Come, men väntar tills de buggfixat lite och köper det på en framtida rea.

Finns ett par releaser i mars som jag är sugen på.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Rekommenderar alla att testa Celeste! Riktigt välsvarvad plattformare.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Tycker det är synd att Moss inte får mer uppmärksamhet, helt magiskt

Testpilot
Skrivet av Gustav Höglund:

Rekommenderar alla att testa Celeste! Riktigt välsvarvad plattformare.

Men 42% har gett spelet en 1: a i betyg...

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Men 42% har gett spelet en 1: a i betyg...

Det är lite svårt med sånt här. Man vet ju inte om de som sätter betyget verkligen har spelat det. En del kanske sågar det bara för att trolla.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Celeste är väldigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

På tal om folk som trollar och inte har spelat spelet, skulle det vara möjligt för @FZ att inkludera ett alternativ inom svarsalternativen som är 'Ej spelat' men som samtidigt inte inkluderas in i % bland de röster som kommer från de som har spelat.
I denna 'Ej spelat' kan även folk som har avstått röster inkluderas. Detta skulle i praktiken inte ha någon enorm påverkan men jag tror det skulle minska antalet personer som röstar för att se resultaten men istället för att välja 'Avstå röst' väljer ett alternativ.

Redaktör
Skrivet av laban005:

Tycker det är synd att Moss inte får mer uppmärksamhet, helt magiskt

Recension kommer i eftermiddag!

Skrivet av Mutumba:

Men 42% har gett spelet en 1: a i betyg...

42 procent är portade från nästa röstning.


signatur
Redaktör
Skrivet av MrPeters:

På tal om folk som trollar och inte har spelat spelet, skulle det vara möjligt för @FZ att inkludera ett alternativ inom svarsalternativen som är 'Ej spelat' men som samtidigt inte inkluderas in i % bland de röster som kommer från de som har spelat.
I denna 'Ej spelat' kan även folk som har avstått röster inkluderas. Detta skulle i praktiken inte ha någon enorm påverkan men jag tror det skulle minska antalet personer som röstar för att se resultaten men istället för att välja 'Avstå röst' väljer ett alternativ.

Mjo, vi får testa det. Jag tänkte att man låter bli att rösta när man inte spelat det, men det är ju värt att testa.


signatur
Ambassadör
Xbox

Jag har inte spelat något av dem så jag avstod mina röster.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag har inte spelat något av dem så jag avstod mina röster.

Samma här.

Medlem

@Tomas Helenius: såg det nu, tack för det, och passa på att spela det alla som har möjlighet!

FM-guru
F.d. Sisyr

Metal Gear Survive verkar vara poppis hos FZ:s läsare.

Avstängd

Har aldrig läst någon recension. Ska man rösta på recensionerna?

Avstängd
Skrivet av Mutumba:

Men 42% har gett spelet en 1: a i betyg...

Men man köper inte spel utefter vad randoms klickar på i en poll....

Avstängd
Skrivet av MrPeters:

På tal om folk som trollar och inte har spelat spelet, skulle det vara möjligt för @FZ att inkludera ett alternativ inom svarsalternativen som är 'Ej spelat' men som samtidigt inte inkluderas in i % bland de röster som kommer från de som har spelat.
I denna 'Ej spelat' kan även folk som har avstått röster inkluderas. Detta skulle i praktiken inte ha någon enorm påverkan men jag tror det skulle minska antalet personer som röstar för att se resultaten men istället för att välja 'Avstå röst' väljer ett alternativ.

Väldigt bra idé. Jag röstade 1 på alla jag ej spelat, eftersom de suger för mig pga ingenting händer och de finns inte ens.

1
Skriv svar