Unforgotten (FPS Streamer @ Prima eSport)

Medlem
Unforgotten (FPS Streamer @ Prima eSport)

Hej hej go'vänner, hoppas ni alla har hälsan i behåll i den kalla säsongen, ville bara dela lite länkar och sprida lite glädje till er FPS älskare där ute som letar efter något content att följa.

Jag heter David / Unforgotten och agerar Sekreterare samt Streamer på Prima eSport där jag spelar en hel del FPS som t.ex PUBG, Battlefield, Paladins och har planer på att bege mig in i både Hunt: Showdown och Rainbow Six: Siege. Det är också kommit förslag på att ha Skräckspel kvällar framöver då det gick utmärkt för mig under vårt event Project One där vi uppmärksammade kring Mobbning och Utanförskap och vad vi kan göra för att förbättra vår omgivning i både spelvärlden och verkligheten där den otroligt trevliga Calle här på FZ deltog i ett samtal med vår Ordförande (Video av detta dyker upp inom kort).

Ni hittar oss på Prima eSport här: http://medlem.prima-esport.se och skulle ni vilja registrera er så kan ni skriva referens Unforgotten för extra kärlek <3

Tillbaka till syftet med inlägget, ni kan hitta mig på diverse sociala medier och andra kanaler som jag länkar nedan och önskar er en fortsatt trevlig Måndag, hoppas vi att vi ses och hörs!

www.twitch.tv/unforgottense / Twitch
www.youtube.com/unforgottengaming / YouTube
www.twitter.com/unforgottense / Twitter
www.facebook.com/Unforgotten-2060080794211882 / Facebook (Inget fancy användarnamn där än )
www.instagram.com/unforgottense / Instagram


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar