Detroit: Become Human har till sist ett releasedatum

Robot
Detroit: Become Human har till sist ett releasedatum
Skägg.
10 Chambers

Ett av spelen jag ser fram emot mest i år.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Får väl ta och skaffa en PS4:a lagom tills detta släppts. Rätt många konsollspel jag vill lira nu och detta blir nog droppen som får bägaren att rinna över (förutsatt att det inte floppar).

Medlem

Hoppas de inspirerats av Until Dawn. Bästa interaktiva filmspelet hittills imo.

Åh va gött! Längtar

Medlem

Så pepp! Min personliga favorit är Fahrenheit, ett atmosfäriskt mästerverk.

Medlem

Äntligen ett releasedatum på denna tungviktare. Guld! Givet köp. Nu önskar jag ett datum på Days Gone också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Sjukt nog inte spelat något av spelen, trots att de verkar sjukt bra och spel med riktig story är något jag verkligen gillar..

Kanske skulle köpa något på ps4:an. Hade nog varit en nobrainer om det fanns till pc, där jag nog sitter mest.


signatur

K9
:.:

Avstängd
Skrivet av absimilard:

Sjukt nog inte spelat något av spelen, trots att de verkar sjukt bra och spel med riktig story är något jag verkligen gillar..

Kanske skulle köpa något på ps4:an. Hade nog varit en nobrainer om det fanns till pc, där jag nog sitter mest.

https://new.webhallen.com/se/product/236641-Heavy-Rain-Beyond...

Medlem

Attans vad spel det kommer till ps4 i år alltså. Hur ska man hinna med alla haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Äntligen! Heavy Rain är imo ett av de bästa spelen jag någonsin spelat. Den interaktiva filmspels-genren är grovt underskattad.

1
Skriv svar