Läckorna stämde – Burnout Paradise Remastered för PS4 och Xbox One!

Robot
Läckorna stämde – Burnout Paradise Remastered för PS4 och Xbox One!
Medlem
Medlem

Och som vanligt så får PC det långa fingret.

Medlem

i mitt tycke, ett av de bästa racing spelen ever!
givet dag 1 köp

Medlem

Detta spelet rullade i 60 fps redan till 360:n. Jag önskar de kunde göra en uppföljare.

Medlem

Första spelet jag köpte till min PS3, fortfarande ett av de bästa köpen jag gjordt till min PS3.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Medlem

@mrpijey: Bara att köpa spelet på steam och starta det i 4K 60fps. Är det inte samma sak tänker jag?

Ambassadör
Xbox

"Damma av en gammal konsol"?

Burnout Paradise fungerar alldeles utmärkt på Xbox One i dagsläget via bakåtkompatibilitet. FZ har koll som vanligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Vart jätte glad först... Men sen såg jag att det ser exakt likadant ut som den 10 år gamla PC versionen. Osar cashgrab o lathet! >:(

KoP
Medlem

Nja. Det var väl kul när det kom. Men har man redan spelat det känns det som att man kan gå vidare.

Relik 📜
Skrivet av Mortaigne:

"Damma av en gammal konsol"?

Burnout Paradise fungerar alldeles utmärkt på Xbox One i dagsläget via bakåtkompatibilitet. FZ har koll som vanligt.

Det var ett försök att vara lite fyndig i text. Nu tillagt om XB1 med för att vara heltäckande!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Gnällkuk

En sak att tillägga är ju att big surf för första gången också blir tillgängligt på PC.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tramsigt att bara byta ut texturer = remaster, blir ju 2008 ändå, speciellt i snabba/blur spel.
p.s. visst ja pengar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

@Mortaigne: Äh, ge han lite svängutrymme. Mannen är ju för bövelen föräldraledig.

Medlem
Skrivet av Freffo:

@mrpijey: Bara att köpa spelet på steam och starta det i 4K 60fps. Är det inte samma sak tänker jag?

Tyvärr inte, var längesedan jag lyckades starta detta spelet. Och i och med att det är en remaster man vill ha så är det ju den förbättrade versionen som man vill spela. Men hade jag fått igång den gamla så... äger spelet redan och har spelat det i leda när det funkade, men det var längesedan nu.

Medlem

Jag spelar det fortfarande (pc)! Har köpt alla tilläggen.
Men skulle bara vilja kunna ändra på vinkeln som man ser bilen på.

Och vad kostar den nya?


signatur

autograph

Medlem

@mrpijey: Då förstår jag! Drar tillbaka det jag sa.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av emilakered:

Det var ett försök att vara lite fyndig i text. Nu tillagt om XB1 med för att vara heltäckande!

Fint! Jag var väl lite snäsig kanske, men Xbox blir ofta styvmoderligt/oinsatt behandlat här.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Och som vanligt så får PC det långa fingret.

Japp, köpte det på Steam och ville lira då det var underbart på konsol, det var ju tyvärr bara orginalspelet, inget DLC överhuvudtaget till PC.

Skrivet av Freffo:

@mrpijey: Bara att köpa spelet på steam och starta det i 4K 60fps. Är det inte samma sak tänker jag?

Fungerar väl, men man får ju inte med något DLC alls, vilket är tråkigt. Dock vill man väl ha detta då de troligtvis hottat upp det lite grann i det grafiska... kanske... + DLC:et som jag hoppas följer med denna gång.

Gnällkuk
Skrivet av Jaaay2k:

Japp, köpte det på Steam och ville lira då det var underbart på konsol, det var ju tyvärr bara orginalspelet, inget DLC överhuvudtaget till PC.

Fungerar väl, men man får ju inte med något DLC alls, vilket är tråkigt. Dock vill man väl ha detta då de troligtvis hottat upp det lite grann i det grafiska... kanske... + DLC:et som jag hoppas följer med denna gång.

Så vitt jag förstår det är detta med alla DLC, inklusive Big Surf som tidigare inte funnits till PC.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hoppas de gör ett bra jobb och inte bara uppdaterar texturer. Spelet var fenomenalt kul, men vill minnas att det inte fanns stöd för ratt, ett otyg som plågat många (Host NFS) bilspel på PS4:an tyvärr.
Men visst hade det varit roligare om de gjorde en bigger(host, faster), better, stronger 6 million dollar uppföljare...

Medlem
Skrivet av tricky:

Så vitt jag förstår det är detta med alla DLC, inklusive Big Surf som tidigare inte funnits till PC.

Jo, men tänkte på kommande PC version. Om det är med denna gång så att säga

Gnällkuk
Skrivet av Jaaay2k:

Jo, men tänkte på kommande PC version. Om det är med denna gång så att säga

Ja, som jag skrev så ska Big Surf ingå?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Ja, som jag skrev så ska Big Surf ingå?

Jo, det fanns tillgängligt att köpa till PS3 och Xbox 360 med, inte till PC när jag köpte det på Steam. Blev så besviken. Nu skriver de ju att allt DLC ska följa med, som du sa(Big Surf m.m.). Men de skriver också att det ska komma senare till PC och det är EA vi pratar om så... De har släppt det till PC förr utan DLC... Var bara det jag var orolig för.

Gnällkuk
Skrivet av Jaaay2k:

Jo, det fanns tillgängligt att köpa till PS3 och Xbox 360 med, inte till PC när jag köpte det på Steam. Blev så besviken. Nu skriver de ju att allt DLC ska följa med, som du sa(Big Surf m.m.). Men de skriver också att det ska komma senare till PC och det är EA vi pratar om så... De har släppt det till PC förr utan DLC... Var bara det jag var orolig för.

https://twitter.com/BenWalke


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser den remastrade versionen bättre ut även på en gammal plattskärm? Skulle det vara värt för mig att köpa den nya versionen också? Kommer det att synas stor skillnad på texturer och förhoppningsvis annat, som vinkeln man ser bilen när man kör?


signatur

autograph

1
Skriv svar