Brittisk man skyller sin fortkörning på Grand Theft Auto

Robot
Brittisk man skyller sin fortkörning på Grand Theft Auto

Det var längesedan man hörde en sådan ursäkt nu.

#England, #bil, #grand-theft-auto


Medlem

Kan vi invadera Danmark, och skylla på Empire: Total War?

Borde väl funka. Eller?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Tråddemonen
Testpilot

Beundrar verkligen dessa människor på vår planet.

KoP
Medlem

Vilken jävla nöt. Han kan skylla på vad fan som helst men det är alltid individen som bär det yttersta ansvaret för sina handlingar. ಠ_ಠ

Tur att GTA enbart hypnotiserade honom att köra för fort, vem vet vad för hemska saker spelet skulle kunna få honom att göra. XD

Medlem

Man skyller ju allt möjligt skit på tv-spel idag oavsett hur korkat det är.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Han ska nog sluta spela helt och hållet, jobbigt om han börjar spela Postal eller något.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Kan vi invadera Danmark, och skylla på Empire: Total War?

Borde väl funka. Eller?

Vad ska vi ha Danmark till? Kan vi inte ta Norge medans dom fortfarande har olja?

Medlem

@Dalthor-san: I Empire : Total War, så är det så att om du invaderar Norge, så är det tyvärr Danmark du invaderar. Så om vi skall använda sagda spel som ursäkt så blir det Danmark. Sorry.

(Danmark kontrollerar Norge i början av kampanjen.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

@Dalthor-san: I Empire : Total War, så är det så att om du invaderar Norge, så är det tyvärr Danmark du invaderar. Så om vi skall använda sagda spel som ursäkt så blir det Danmark. Sorry.

(Danmark kontrollerar Norge i början av kampanjen.)

Måste vi ta Danmark? Finns det absolut inget bättre ställe för oss att ta?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Och det blir inte bättre när sånt här rapporteras.. men men.. Klick = pengar.

Medlem

Jag var med om något liknande för snart 15 år sedan. Hade suttit uppe hela natten och spelat bl.a. GTA Vice City och när jag tog bilen till jobbet på morgonen kändes det som att jag fortfarande körde bil i GTA. Blev dock inte tagen av polisen.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Måste vi ta Danmark? Finns det absolut inget bättre ställe för oss att ta?

Åland. Vi borde tagit ön år 1854 men 2018 går precis lika bra det.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Vad ska vi ha Danmark till? Kan vi inte ta Norge medans dom fortfarande har olja?

Skrivet av Tapiwen:

Måste vi ta Danmark? Finns det absolut inget bättre ställe för oss att ta?

Ja precis, vad ska vi med Danmark till? De har en ryggrad, till skillnad från Svensken. Kan lätt bli dålig stämning™ och vi blir ännu mer #kränkta än vad vi redan är som folk.

Medlem

@Makkapakka: inte lätt att vara du. Ryggradslös (bläckfisk?) och kränkt på köpet.

Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist

Jag skyller på att Subnautica hypnotiserade mig till att bygga en bas under vattnet i Mälaren.

ELF
Medlem

Fängelse? Fast han kanske fick välja det pga ekonomiska problem.

Men löjligt av honnom att skylla på ett spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ja det var ju ett tappert försök iallafall 👍🏻

Medlem

@KoP:

Tycker nog inte det är riktigt så svart eller vitt. Hur en individ beter sig beror på hur dennes hjärna har formats av sin omgivning (miljö och omständigheter) och på hur individens hjärna råkar vara funtad rent biologiskt. Men så klart innebär det inte att man kan betee sig hur som helst och komma undan med det, framförallt inte en vuxen som allt borde veta bättre.

Tror det är bra att det blir straff som det i artikeln – då lär personen sig förhoppningsvis något.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Vad ska vi ha Danmark till? Kan vi inte ta Norge medans dom fortfarande har olja?

På grund av LEGO såklart!

Medlem

@Fr0gg0.: sign my petition god damnit!

1
Skriv svar