Squad storpatchat

Robot
Squad storpatchat

Flera stora förbättringar implementerade i det taktiska krigsspelet.

#arma, #battlefield, #möp, #squad


Medlem

En riktigt bra uppdatering, otroligt skönt att man kan effektivt hoppa över låga såväl som höga hinder då man tidigare fick spamma space eller gånrukt.

Medlem

Det roliga blev roligare

Geeks Gaming

Mycket bra uppdatering. Blev några timmar igår ^^
Liten video som går genom lite av uppdateringarna

Medlem

Ni riktiga PR nördar (Project Reality alltså), hurpass nära är känslan för Squad nu?

Är det värt att migrera?

Spelar PR fortfarande någon gång i månaden och är helt såld i inlevelsen och timmarna som kan slukas därefter

Geeks Gaming
Skrivet av totte1015:

Ni riktiga PR nördar (Project Reality alltså), hurpass nära är känslan för Squad nu?

Är det värt att migrera?

Spelar PR fortfarande någon gång i månaden och är helt såld i inlevelsen och timmarna som kan slukas därefter

Helt klart värt de i min mening. Ja och några till som nu hänger på FZ/SweC discord körde PR hela tiden innan. Hade även server för de en längre tid.
Vi har gått över till Squad nästan helt. Och måste säga att det är svårt för oss att gå tillbaka då PR känns ganska utdaterat nu och har sina begränsningar.

Visst det saknas en hel del i Squad fortfarande... typ MBT's och helis. Men PR känslan är helt klart där. Får man ihop en ordentlig grupp att spela med så kan timmarna bara försvinna.

Medlem

50 % rea på steam nu. Guldläge att komma in i spelet just nu när så mycket har förändrats. Kan varmt rekommendera squad. Har spelat 1600 timmar hittills.

Medlem

@Jinxswe: Problemet är att jag känner ingen som lirar varken PR eller Squad, så det blir att spela solo

Medlem
Skrivet av totte1015:

Ni riktiga PR nördar (Project Reality alltså), hurpass nära är känslan för Squad nu?

Är det värt att migrera?

Spelar PR fortfarande någon gång i månaden och är helt såld i inlevelsen och timmarna som kan slukas därefter

Inte värt det enligt mig. Även om den här uppdateringen gör spelet markant bättre så är inte communityn där ännu. Stora delar av communityn vill fortfarande att det här ska vara en infanteribaserad shooter utan fordon där det är mer action. Det finns vissa servrar som har schyssta regler gällande assets som gör att det fungerar hyffsat.
DADS server är väldigt bra om du frågar mig och en av de enda där det går att få lite gameplay som liknar PR.

Och faktumet att utvecklarna har gått tillbaka på sitt ord angående jets och till och med ändrat kickstartern i efterhand gör det inte bättre.

Medlem

Squad är riktigt bra nu. Det är dags för samtliga att snöra kängorna och dra ut i fält med helsvenska OMBD (ca 50 stolta soldater). Välkomna att hälsa på oss på Discord!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar