New Game plus till Assassin's Creed Origins, bekräftar Ubisoft

Robot
New Game plus till Assassin's Creed Origins, bekräftar Ubisoft

Skäl att återvända till Assassin's Creed Origins?

#assassins-creed-origins, #new-game-plus, #ubisoft


Medlem

Bra. Det är ett helt grymt spel detta. Har plöjt 40 timmar nu och det har inte känts repetitivt alls tycker jag. Dom har lyckats bra med sido-questen.

Medlem

Skaffade det igår och har spelat en del nu. Helt fantastiskt spel i mitt tycke, och ser fram emot resten!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Bra. Det är ett helt grymt spel detta. Har plöjt 40 timmar nu och det har inte känts repetitivt alls tycker jag. Dom har lyckats bra med sido-questen.

Instämmer helt med dig. Lirade ut det till Steam och klockade in på 138 timmar. Det säger en del. Tänkte shoppa season pass när allt material är släppt i mars men är endast intresserad av story DLC paketen. Har upptäckt att det då är billigare att köpa de 2 DLC separat så det blir på det viset i mars när det andra släpps. Season pass går på 39.99 Euro och första DLC paketet går separat på 9.99 Euro så jag antar att det andra kommer går på mellan 9 till 15 Euro. Är inte intresserad av att betala så mycket mer för kosmetiska grejer.

Skrivet av Managor:

Skaffade det igår och har spelat en del nu. Helt fantastiskt spel i mitt tycke, och ser fram emot resten!

Jag avundas dig nu. Du har så otroligt mycket skoj upptäckarglädje framför dig med att utforska den enorma kartan av Egypten. Så vansinnigt vackert spel med bra gameplay som UBiSoft slipat rejält på. Wow känslan när du når Giza och pyramiderna för första gången kommer få dig att tappa hakan (in a good way). Have FUN.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Jobbar du för Ubisoft? Om inte så kanske du skulle börja med det, du verkar ha vanan inne. (Y)

Avstängd
Skrivet av justhitx:

@CARTMAN: Jobbar du för Ubisoft? Om inte så kanske du skulle börja med det, du verkar ha vanan inne. (Y)

Krävs mer än att kunna spela assassin's creed.

Svar på OT frågan: Nej, kommer inte lira origins mer. Räckte med 50 timmars the witcher 3 wannabe lekpark i "egyptiska sommarlandet"

Medlem

Riktigt sugen på detta. Blir att haffa på nån bra rea.

Medlem

För mig kändes spelet alldeles för repeterande, Varje område jag kom till så gjorde jag allting 100%, i slutändan ville jag spy när jag upptäckte en massa läger med två eller tre spjut.

Oavsett, det är ett riktigt bra spel må jag säga. Flöt på extremt lovande på datorn, några få buggar som jag blev drabbad av men ingenting för stort. Får se dock om jag kommer återvända för new game plus.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Återvänder om det bjuder på nya utmaningar och innehåll à la Witcher 3. Om det är samma upplevelse rakt av väntar jag nog ett tag till och köper DLC-paketet när jag får en ledig helg.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Gen
Medlem

Spelet var grymt och jag klockade på 73 timmar och 95% completed när jag avinstallerade det men jag hade nog inte orkat köra allt en gång till. Inte ens sugen på DLCn just nu.

Medlem
Skrivet av justhitx:

@CARTMAN: Jobbar du för Ubisoft? Om inte så kanske du skulle börja med det, du verkar ha vanan inne. (Y)

Perkele, lyckades jag inte flyga under radarn.
Nej men jag är en av de färre som gillar detta företag faktiskt. Speciellt detta AC som är bäst i serien, imo.

Förresten, vad betyder (Y). Kan inte dessa symboler o emojis. Du kan skicka ett "PM" om du inte vill trasa ner hela tråden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Så att folk ska köpa mer lootboxes alltså

1
Skriv svar