Melee-liret For Honor får dedikerade servrar

Robot
Melee-liret For Honor får dedikerade servrar
Medlem

”Försent” var ordet, sa Bill till Bull.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Releasehästryttare

@Azureye: 3000 pers som spelar det på PC atm, så spelet är inte dött än

Medlem

Minst 78000 pers på PS4 så helt dött är det inte. Tror det iallfall eftersom jag hamnade på en plats mellan 78 och 79 tusen under ett event när jag spelade en match.


signatur

PSN: MrOakenborn

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Då blir min sambo glad, han spelar det varje dag. Dock är han less på att det ska bli disconnects ibland när han spelar.. Och det är inte bara han som får det. Han älskar spelet minus den delen.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Vad är det med dedicated server alla vill åt? är det att det inte skall vara client-server pga eventuellt lagg eller så?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Vad är det med dedicated server alla vill åt? är det att det inte skall vara client-server pga eventuellt lagg eller så?

Därför att i dagsläget när någon lämnar matchen så pausar precis allting under några sekunder och man blir dessutom kickad hela tiden för att hosten har dragit och man lyckas dessutom aldrig köra två matcher i rad för gruppen upplöses efter varje runda. Det är ett par anledningar iaf.

Kungligt spel imo som förtjänade ett bättre öde. förhoppningsvis drar de en RB6:Siege igen.

Medlem

Spelet hade kanske varit intressant om det var 8v8+ istället för 4v4.

Medlem

Ska ge det ett försök till efter patchen. Det som fick mig att sluta spela det var de enorma kötiderna för matcher, lagg / felmeddelanden och den extremt märkliga matchningen, man kunde som helt grön hamna i en match mot nån med 150 timmar spelade och "high-end gear".
Man var i princip en boxboll.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Därför att i dagsläget när någon lämnar matchen så pausar precis allting under några sekunder och man blir dessutom kickad hela tiden för att hosten har dragit och man lyckas dessutom aldrig köra två matcher i rad för gruppen upplöses efter varje runda. Det är ett par anledningar iaf.

Kungligt spel imo som förtjänade ett bättre öde. förhoppningsvis drar de en RB6:Siege igen.

Som jag förstått det så kan man som "host" även manipulera sitt nätverk och skapa lagg som är till ens fördel.

Där någonstans dör ju ranked helt.

1
Skriv svar