Monster Hunter World-tråden, frågor/hjälp/spelare/allmän diskussion

Sida 11 av 11
2019-09-07 13:26

Har inte spelat spelet sen det släpptes och känns svårt att komma in i igen. Loggade in nu utan expansion och fick spela Geralt från the witcher lite förvånande. Gick väl sådär bra.

Skulle helst köra från början med något nytt vapen. Är expansionen endast efter man spelat hela storyn eller finns det mycket nytt om man kör från början?

2019-09-07 15:13
Skrivet av Ugly_Bob:

Har själv köpt Iceborne redan men tycker att det är lite tråkigt att inte FZ, Gamereactor eller annan svensk spelmedia recenserat det när det säkerligen finns yngre spelare som håller sig till dessa sidor och expansionen verkar vara löjligt bra samt stor som ett medelstort spel

Vad har en Monster Hunter-expansion och yngre gemensamt som inte vuxna och andra personer har?

2019-09-08 17:50
Skrivet av Lasrod:

Är expansionen endast efter man spelat hela storyn eller finns det mycket nytt om man kör från början?

All story och nya monster kommer efter att du klarat main storyn från orginalspelet. Däremot tror jag du får de nya attackerna från början om du äger expansionen.

2019-09-09 15:14

Jag har inte spelat på xboxet sedan pc releasen kom, men jag köpte iceborn ändå. Det var lite segt i början tills min gear kommit upp lite i lvl, saknar en massa decorations som jag har på pc men får det att fungera ändå, soloat allt än så länge

Har inte kommit superlångt in i expansionen men om någon vill köra coop på xbox är det bara att säga till. Min gamertag är Ziraz0

Sida 11 av 11